Witam,
Tworzę sobie plugin na serwer 4FUN który pozwala zamieniać graczy w przedmioty np Beczkę, Worek itd. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że modele psują gracza tzn:
Po lewej stronie Gracz, a po prawej gracz zamieniony w Worek, dolna kreska obrazuje ziemie. Jak widać gracz normalnie dotyka stopami ziemi, worek również powinien dotykać lecz on unosi się nad ziemią. Nie mam pomysłu jak zrobić tak by gracz zamieniony w worek został na ziemi i nie unosił się, a teraz odwrotnie - gracz zamieniony w lampę zagłębia się w ziemie zamiast wystawać z niej na 5 m wzwyż. Nie mam żadnego pomysłu jak to naprawić - może utworzyć Entity którym gracz będzie mógł sterować? Drugą sprawą są bronie po zamienieniu w np Worek, leżą lub unoszą się one nad nim, czy da się je ukryć? Myślałem nad zamianą modelu broni na taki pusty.
Pozdrawiam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Niestandardowe modele graczy
Started By
Kemsan
, 08.03.2010 19:52
5 replies to this topic
#1
Posted 08.03.2010 19:52
#2
Posted 08.03.2010 20:06
Tak to jest bo modele mają środek w różnych miejscach i tak ta przykładowa lampa widocznie zawsze znajduje się na takiej wysokości.
Jak byś znał współczynnik poprawkowy dla każdego modela to można by się bawić w zmianę pozycji.
Jak byś znał współczynnik poprawkowy dla każdego modela to można by się bawić w zmianę pozycji.
#3
Posted 08.03.2010 20:32
Albo zmiane wielkosci ;o
entity_set_size ;d bądź przy użyciu fakemety: set_pev(id, pev_size, ... )
entity_set_size ;d bądź przy użyciu fakemety: set_pev(id, pev_size, ... )
#4
Posted 09.03.2010 19:56
Pomijając fakt, że nie uda ci się poprawić pozycji głowa/torso/noga... najlepszym moim zdaniem sposobem na to jest ustawic widzialnosc gracza na 0 (nic go nie widać) i zrobić przenikliwy obiekt u jego stup, z opcja follow gracza (zawsze w tej samej pozycji wzgledem gracza.
Tyle z teori, a oto kod który mam chęć napisać:
Tyle z teori, a oto kod który mam chęć napisać:
:F
#5
Posted 09.03.2010 22:47
Miczu o tym nie pomyślałem, co do obiektów miałem już do czynienia dużo, więc utworzenie "pudła" podążającego za nami jest drobnostką. Jedyny defekt to to że muszę jednak poprawiać pozycje(origin) obiektu poprzez odejmowanie lub dodawanie. Temat niech będzie otwarty, później przedstawię moje rozwiązanie na podstawie waszych pomysłów.
#6
Posted 09.03.2010 23:13
EV_VEC_oldorigin[2]+EV_VEC_absmin[2]
Jak sie bawisz entitami, to polecam mojego m_eel'a (nie mam podrecznego linka na tym forum wiec tu):
Entity Lab (Engine based) [Final] - AlliedModders
Jak sie bawisz entitami, to polecam mojego m_eel'a (nie mam podrecznego linka na tym forum wiec tu):
Entity Lab (Engine based) [Final] - AlliedModders
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users