Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niestandardowe modele graczy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kemsan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 08.03.2010 19:52

Witam,
Tworzę sobie plugin na serwer 4FUN który pozwala zamieniać graczy w przedmioty np Beczkę, Worek itd. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że modele psują gracza tzn:
Dołączona grafika
Po lewej stronie Gracz, a po prawej gracz zamieniony w Worek, dolna kreska obrazuje ziemie. Jak widać gracz normalnie dotyka stopami ziemi, worek również powinien dotykać lecz on unosi się nad ziemią. Nie mam pomysłu jak zrobić tak by gracz zamieniony w worek został na ziemi i nie unosił się, a teraz odwrotnie - gracz zamieniony w lampę zagłębia się w ziemie zamiast wystawać z niej na 5 m wzwyż. Nie mam żadnego pomysłu jak to naprawić - może utworzyć Entity którym gracz będzie mógł sterować? Drugą sprawą są bronie po zamienieniu w np Worek, leżą lub unoszą się one nad nim, czy da się je ukryć? Myślałem nad zamianą modelu broni na taki pusty.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 20:06

Tak to jest bo modele mają środek w różnych miejscach i tak ta przykładowa lampa widocznie zawsze znajduje się na takiej wysokości.
Jak byś znał współczynnik poprawkowy dla każdego modela to można by się bawić w zmianę pozycji.
  • +
  • -
  • 0

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 08.03.2010 20:32

Albo zmiane wielkosci ;o
entity_set_size ;d bądź przy użyciu fakemety: set_pev(id, pev_size, ... )
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 09.03.2010 19:56

Pomijając fakt, że nie uda ci się poprawić pozycji głowa/torso/noga... najlepszym moim zdaniem sposobem na to jest ustawic widzialnosc gracza na 0 (nic go nie widać) i zrobić przenikliwy obiekt u jego stup, z opcja follow gracza (zawsze w tej samej pozycji wzgledem gracza.

Tyle z teori, a oto kod który mam chęć napisać:
:F

  • +
  • -
  • 0

#5 Kemsan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 09.03.2010 22:47

Miczu o tym nie pomyślałem, co do obiektów miałem już do czynienia dużo, więc utworzenie "pudła" podążającego za nami jest drobnostką. Jedyny defekt to to że muszę jednak poprawiać pozycje(origin) obiektu poprzez odejmowanie lub dodawanie. Temat niech będzie otwarty, później przedstawię moje rozwiązanie na podstawie waszych pomysłów.
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 09.03.2010 23:13

EV_VEC_oldorigin[2]+EV_VEC_absmin[2]

Jak sie bawisz entitami, to polecam mojego m_eel'a (nie mam podrecznego linka na tym forum wiec tu):
Entity Lab (Engine based) [Final] - AlliedModders
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych