Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blind


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.03.2010 22:34

jak wbudowac w klase item, aby miala 20% szans na oslepienie wroga? musze zrobic nowa zmienna, potem wyzerowac przed wyborem klasy, przypisac w podmenu klasy, ale gdzie reszte wpisac?

08 marzec 2010 - 17:50:
To pomoże ktoś? Bardzo proszę. :<

11 marzec 2010 - 22:34:
Czy może to być tak:

new c_blind[33]


Potem:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4 || c_blind[id] > 0)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}

/* ==================================================================================================== */


Przed Switchem zerujemy:

c_blind = 0


I przypisujemy do klasy

c_blind = 4


#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.03.2010 23:47

Radze rozpisać na osbny if zamiast || bo:
random_num(1,player_b_blind[attacker_id])

bedzie ciezej ominać :F
  • +
  • -
  • 2

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.03.2010 00:02

Radze rozpisać na osbny if zamiast || bo:
random_num(1,player_b_blind[attacker_id])

bedzie ciezej ominać :F


Możesz powiedzieć jak? Albo chociaż trochę naprowadzić?

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 12.03.2010 00:10

Kopiujesz kod i zamiast player_b dajesz c_blind :|
  • +
  • -
  • 1

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.03.2010 18:46

Czyli chyba tak:

public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
	if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
	{
		if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)		
	}
        if (c_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
	{
		if (random_num(1,c_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)		
	}
}

Ok, kompiluje się. Czy na każdą moc z public add_bonus moge tak zrobic?

A jak zrobić, aby Nekromanta za wskrzeszenie dostawał więcej hp+jakąś broń?

12 marzec 2010 - 18:46:
Chciałem zrobić, aby klasa miała 20% szans na kradzież i zrobiłem tak:


/* ==================================================================================================== */

public add_theif_bonus(id,attacker_id)
{
	if (player_b_theif[attacker_id] > 0)
	{
		new roll1 = random_num(1,5)
		if (roll1 == 1)
		{
			if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif[attacker_id])
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif[attacker_id])
				if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif[attacker_id] <= 16000)
				{
					cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif[attacker_id])		
				}
			}
			else
			{
				new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
				cs_set_user_money(id,0)
				if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
				{
					cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)			
				}
			}
		}
	}
        if (c_theif[attacker_id] > 0)
	{
		new roll1 = random_num(1,5)
		if (roll1 == 1)
		{
			if (cs_get_user_money(id) > c_theif[attacker_id])
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-c_theif[attacker_id])
				if (cs_get_user_money(attacker_id) + c_theif[attacker_id] <= 16000)
				{
					cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+c_theif[attacker_id])		
				}
			}
			else
			{
				new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
				cs_set_user_money(id,0)
				if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
				{
					cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)			
				}
			}
		}
	}
}

/* ==================================================================================================== */

Na górze dodałem:

new c_theif[33]

Nad Switch()

c_theif[id] = 0

I w menu wyboru klas:

c_theif[id] = 850

Będzie dobrze?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 12.03.2010 15:59





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych