Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
64 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 12:28

Witam, jak mam wbudować np. 5 podskoków w powietrzu w klase?

Oraz jak zrobić to, żeby klasa miała 25% szans na resp po śmierci?

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2010 12:56

w funkcji
public select_class_menu(id, key)
w case z numerem twojej klasy dodajesz:
player_b_jumpx[33] = 6
player_b_respawn[id] = 4

  • +
  • -
  • 2

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 13:07

w funkcji

public select_class_menu(id, key)
w case z numerem twojej klasy dodajesz:
player_b_jumpx[33] = 6
player_b_respawn[id] = 4


Tak, ale jak tak wpisze, to po wpisaniu /item wyswietla sie, ze moge 3 razy podskoczyc, a ja tak nie chce. ;/

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.03.2010 13:14

w

reset_item_skills

dodajesz w odpowiednim miejscu
if(player_class[id]!=twoja klasa) moc=0

za moc podstawiasz nazwe mocy np
player_b_jumpx[id]
+ przy wyborze klasy dodajesz graczowi ta umiejetnosc
  • +
  • -
  • 2
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2010 13:50

Jeszcze w award_item powinieneś zmienić. Dam na przykładzie player_b_jumpx[id].
Są 2 sposoby.
1 sposób. Jeżeli znajdziesz w itemie:
player_b_jumpx[id] = jakaśwartość
zamień na:
if(player_class[id]!=twojaklasa) player_b_jumpx[id] = jakaśwartość
2 sposób. Na końcu award_item dodaj:
if(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X) player_b_jumpx[id] == X

X - ilość skoków twojej klasy

Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 13:53

  • +
  • -
  • 2

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 13:52

w

reset_item_skills

dodajesz w odpowiednim miejscu
if(player_class[id]!=twoja klasa) moc=0

za moc podstawiasz nazwe mocy np
player_b_jumpx[id]
+ przy wyborze klasy dodajesz graczowi ta umiejetnosc



Zrobiłem tak, czy teraz jeżeli dostane item dzięki któremu będę mógł zrobić 10 podskoków to będę je mógł zrobić, czy podskoki będą z klasy?


Jeszcze w award_item musiał byś zmienić. Dam na przykładzie player_b_jumpx[id].
Są 2 sposoby.
1 sposób. Jeżeli znajdziesz w itemie:

player_b_jumpx[id] = jakaśwartość
zamień na:
if(player_class[id]!=twojaklasa) player_b_jumpx[id] = jakaśwartość
2 sposób. Na końcu award_item dodaj:
if(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X) player_b_jumpx[id] == X

X - ilość skoków twojej klasy


To w końcu jak?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 06.03.2010 13:52


#7 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2010 14:09

Możesz zrobić jednym z dwóch sposobów.

Polecam drugi.

Wydaje mi się, że to co napisał ci G[o]Q zapobiega kasowaniu ilości skoków po /dropitem i temu podobne.

Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 14:12

  • +
  • -
  • 1

#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 14:12

Dobra, jeżeli zrobie tak:


if(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X) player_b_jumpx[id] == X

To:

(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X)

Co mam w stawić za X? Jak chce 3 skoki to 3? I gdzie dokładnie w award_items?

I jeżeli robie tym sposobem, to postać która dostanie item mozesz zrobić 10 skoków to zrobi te 10 skoków, czy 3?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 06.03.2010 14:15


#9 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2010 14:23

Co mam w stawić za X? Jak chce 3 skoki to 3?

Tak.

I gdzie dokładnie w award_items?

Nie mam oryginalnego kodu, więc nie wiem w której linii, ale wyszukaj sobie:
public award_item(id, itemnum)

I jeżeli robie tym sposobem, to postać która dostanie item mozesz zrobić 10 skoków to zrobi te 10 skoków, czy 3?

Jeżeli zrobisz tym sposobem i item da 10 skoków to będzie 10 skoków.

Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 14:25

  • +
  • -
  • 2

#10 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 14:58

Nie działa zrobiłem tak:

public award_item(id, itemnum)
{
        if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] == 3

I nie ma 3 skoków.

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.03.2010 15:40

znak przypisania :

=

znak porownania:

==


06 marzec 2010 - 15:40:
moj sposob jest skuteczny i nie koliduje z innymi itemami bo on poprostu po wyrzuceniu przedmiotu ustawia wart domyslna wiec jesli dostaniesz item ktory daje wieksze mozliwosci to wtedy bedziesz mial moc itemu czyli te twoje 10 skokow :D
  • +
  • -
  • 2
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.03.2010 15:41

Wg mnie lepiej zrobić nową zmienną zerowaną na początku menu od klas i przy wyborze klasy przypisujemy wartość.
Później tam gdzie jest "użycie" danej mocy dodajemy "|| zmienna[]" i nie będzie problemów przy dropitem ani nie będzie się wyświetlać w /item :]
  • +
  • -
  • 2

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 16:25

znak przypisania :

=

znak porownania:

==


06 marzec 2010 - 15:40:
moj sposob jest skuteczny i nie koliduje z innymi itemami bo on poprostu po wyrzuceniu przedmiotu ustawia wart domyslna wiec jesli dostaniesz item ktory daje wieksze mozliwosci to wtedy bedziesz mial moc itemu czyli te twoje 10 skokow :D


A możesz jakoś jaśniej? Czyli zamiast:

if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] == 3

mam dać:

if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] = 3
??

Wg mnie lepiej zrobić nową zmienną zerowaną na początku menu od klas i przy wyborze klasy przypisujemy wartość.
Później tam gdzie jest "użycie" danej mocy dodajemy "|| zmienna[]" i nie będzie problemów przy dropitem ani nie będzie się wyświetlać w /item :]


Czyli, że jak?

zmienna zerowa? Czyli?

Opiszesz jak to zrobić?

@@EDIT:

Jak wpisze tak:

if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] = 3

Ale jak wpisze /drop to wypada item...


@@edit:

Sposób GoQ'a nie działa. Mam 3 podskoki, dałem sobie item który umożliwia 10 podskoków, działa, ale po wyrzuceniu, nie mam już tych 3 podskoków.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 06.03.2010 17:16


#14 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.03.2010 18:18

Przylaczam sie do pytania tez mi to nie dziala.

#15 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.03.2010 20:36

Pod include nowa zmienna
new c_jump[33]


potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)


w postthinku to samo.

w menu od klas przed switch(key)

c_jump[id] = 0


po wyborze klasy
c_jump[id] = 9


w prethinu z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))


Powinno zadziałać bynajmniej u mnie działa
  • +
  • -
  • 2

#16 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 21:15

Pod include nowa zmienna

new c_jump[33]


potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)


w postthinku to samo.

w menu od klas przed switch(key)

c_jump[id] = 0


po wyborze klasy
c_jump[id] = 9


w prethinu z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))


Powinno zadziałać bynajmniej u mnie działa



DZIAŁA! Czy tym samym sposobem mogę zrobić np. 25% szans na odrodzenie się po śmierci?

#17 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.03.2010 22:11

Możesz zrobić wszystko (prawie) :>
  • +
  • -
  • 1

#18 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 06.03.2010 22:27

Możesz zrobić wszystko (prawie) :>


Ale tym sposobem? Identycznie?

#19 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2010 22:35

Tak odchodząc trochę od tematu to chciałem napisać, że sposób GoQ będzie zerował skoki, ale zapomniałem.

Napisałbym co trzeba było zmienić, ale skoro masz już nowy sposób to nie będę mieszał w głowie. :P

Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 22:36

  • +
  • -
  • 1

#20 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.03.2010 22:39

Sposob verticusa okazuje sie byc najoptymalniejszym :D

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 06.03.2010 22:58

  • +
  • -
  • 2
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych