Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
problem nowa klasa
#1
Napisano 05.03.2010 19:38
niewdzialnosc nie ejst ograniczona za akzde ladowanie ustawilem 30 i ejst dobrze elcz mozna naladowac sobie nieskonczonosc a po przekroczeniu 255 chyba robisz sie znow widzialny. dotego gdy zacznie sie nowa runda lub gdy padniemy nadal mamy taki sam poziom naladowanej mocy
kod:
proszę by ktos rpzerobil tak by max mozna bylo naladowac 150 niewidzalnosci. oraz by po zginieciu lub na nowej rundzie poziom mocy sie resetowal
}
case Destroyer: // gdy noz sie naladuje..
{
player_b_inv[id]+=30;
client_print(id, print_center, "Masz juz + %d do niewidzialnosci!", player_b_inv[id])
}
#2
Napisano 05.03.2010 19:46
case Destroyer: { player_b_inv[id]+=30 if(player_b_inv[id]>150) { player_b_inv[id]=150 show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc niewidzialności to 150",player_b_inv[id]) } else show_hudmessage(id, "Masz juz %i premii do niewidzialności",player_b_inv[id]) }
Co do resetowania poziomu mocy to nie wiem...
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.03.2010 19:47
#3
Napisano 05.03.2010 20:14
#4
Napisano 05.03.2010 20:18
żeby ci pomóc to najpierw trzeba walczyć z twoimi tekstami, a to tylko odstrasza...
#5
Napisano 05.03.2010 20:41
a więc tak, mam problem ponieważ gdy naładuje pierwsze 30 niewidzalności to od razu staje sie niewidzialny tak jak bym naładował z 150;/ gdy ładuje kolejne 30 czyli że mam 60 to dalej jestem tak samo niewidzialny. tak samo gdy mam 90 120 oraz 150. gdy juz mam 150 i psize ze maxymalny poziom zostal osiagniety i tak kilka razy poczekam to staje sie znow widzialny.
#6
Napisano 05.03.2010 20:49
case Destroyer:
{
player_b_inv[id]+=30
if(player_b_inv[id]>150)
{
player_b_inv[id]=150
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc niewidzialności to 150",player_b_inv[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}
else show_hudmessage(id, "Masz juz %i premii do niewidzialności",player_b_inv[id])
}
Co do tego że od razu 150 wskakuje to nie wiem >.>
Operator niby prawidłowy ...
#7
Napisano 05.03.2010 20:54
case Destroyer:ale to jest to samo, tylko inaczej napisane.
{
if(player_b_inv[id]<=120)
{
player_b_inv[id]+=30
show_hudmessage(id, "Masz juz %i premii do niewidzialności",player_b_inv[id])
} else {
player_b_inv[id]=150
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc niewidzialności to 150")
}
}
#8
Napisano 05.03.2010 21:09
#9
Napisano 05.03.2010 21:13
#10
Napisano 05.03.2010 21:28
05 marzec 2010 - 21:28:
napiszesz jak to zrobic?
#11
Napisano 05.03.2010 21:42
Na przy każdym uderzeniu item traci wytrzymałość i gdy jest < 0 to wykonuje się dropitem czyli zresetowanie mocy.
#12
Napisano 06.03.2010 13:18
05 marzec 2010 - 22:38:
więc jak zrobić żeby na nowej rundzie lub gdy sie zginie. moc ladowala sie od 0? =/
06 marzec 2010 - 12:28:
no pomoze ktos? ;/
Użytkownik Weed. edytował ten post 06.03.2010 13:18
#13
Napisano 06.03.2010 18:31
DeathMsg(id)a start rundy np w
RoundStart()
#14
Napisano 06.03.2010 20:54
#15
Napisano 07.03.2010 14:37
np gdzieś w DeathMsg(id) dodajesz player_b_inv[id]=0
Możesz przed zerowaniem sprawdzić klasę itd
#16
Napisano 07.03.2010 15:46
radze zrobic wlasna zmienna pod moc klasy.
#18
Napisano 07.03.2010 18:21
#19
Napisano 08.03.2010 00:30
zmienna itp to wykonujesz, wartość przypisujesz jak w kodzie Pavulona i w evencie nowej rundy zerujesz.
(Wartość do nowej zmiennej i set_renderchange wykonaj po naładowaniu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych