na poczatku szukamy
#define TASKID_SETUSER 13312
i doklejamy pod tym
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230 #define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
keysklasy to klawisze w drugim menu a keyss to klawisze w pierwszym menu
potem dodajemy pod
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu") register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy") register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu") register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu") register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu") register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
potem podmieniamy funkcje
select_class
na
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[13] get_cvar_string("diablo_classes",flags,13) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text) }
i w public select_class_menu(id, key)
po pierwszej "{" przechodzimy do nastepnej linii i wklejamy
dopisujemy podnew lx[13]
case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 }
case 8:{ ShowKlasy(id,lx) }
potem pod funkcja
wklejamy toselect_class_menu
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2
}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 05.03.2010 18:49