Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zolta nazwa+druga strona.
#1
Napisano 03.03.2010 16:10
#2
Napisano 03.03.2010 21:45
siemka, wiecie moze jak zrobi, ze jak sie wpisze /klasa to nazwy klas sa na zolto, a lvle na bialo? oraz jak zrobic druga strone w klasach, 9 bext 0 back, czytalem tamten temat "9 Next 0 Back" ale go nie rozumiem..
No mozna by napisać tu jak to się robi bo wiele osób tego nie kapuje
#3
Napisano 03.03.2010 22:19
#4
Napisano 03.03.2010 22:31
Lub zrób to sam za pomocą znaków:
/y - zółty
/r - czerwony
/d - szary
#5
Napisano 03.03.2010 22:31
Daj sma, lub wytnij kod odpowiadający wyświetlaniu się klasy:
Lub zrób to sam za pomocą znaków:
/y - zółty
/r - czerwony
/d - szary
Wiem, juz sam do tego doszedlem, a co z ta druga strona w menu? Albo chociaz pokazcie, jakie linijki odpowiadaja menu wyboru klas w *.sma.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.03.2010 22:32
#6
Napisano 03.03.2010 22:39
public show_menu_klasy(id) {
#7
Napisano 03.03.2010 22:41
public show_menu_klasy(id) {
A czasem ta funkcja nei odpowiada za komende /klasy?
#8
Napisano 03.03.2010 22:44
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 03.03.2010 22:45
po pierwsze to trzeba dopisac blizniacza funkcje do tej potem zakomentowac 1 linie w oryginale i zwiekszyc zakres klawiszy dodajac pod 9 wywolanie funkcji blizniaczej ot caly problem a o wyswietlanie poprawnego lvl'u i powrot to juz sie zatroszczcie sami
pomozesz jakos to zrobic? bo ja jestem zielony w tym. :<
@@Down:
Właśnie zauważyłem, moge mu dać ile chce + , ew. zapłacić ale smsem...
W tym problem , że nei wiem co edytowac i dodac.
I jak zrobić item, że klasa X ma 20% szans na oslepienie przeciwnika?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.03.2010 22:58
#10
Napisano 03.03.2010 22:49
#11
Napisano 03.03.2010 23:11
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage) && if (player_class[id]!=Alianda) player_bonus_blind = 4 { if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4) { if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230) } }
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.03.2010 23:16
#12
Napisano 04.03.2010 07:44
#13
Napisano 04.03.2010 09:18
GoQ uwierz mi że 10x lepszy wyjściem jest użycie nowego menu testowałem to u siebie i że tak powiem nie mam już ograniczenia na ilość klas a kod jest DUŻO krótszy aniżeli za każdym razem robienie menu :}
No ale to co napisał G[o]Q to jakieś masło maślane Może napiszecie to na przykładzie?
#15
Napisano 04.03.2010 10:05
#16
Napisano 04.03.2010 10:58
#17
Napisano 04.03.2010 13:05
#18
Napisano 04.03.2010 13:08
Vertricus pokazał Wam tylko jak macie to mniej więcej zrobić Nigdzie nie wklejać tego kodu tylko na podstawie tego kodu macie zrobić Jak znajdę chwilę to postaram się do końca tygodnia umieścić gotowy kod
Super! To postaraj się, proszę.
#19
Napisano 04.03.2010 13:16
#20
Napisano 04.03.2010 13:38
Honey, mój mistrzu Powodzenia w pisaniu A bedziesz sie wzorowal normalnie czy w stylu newdiablomod?
Raczej w normalnym.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych