Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zolta nazwa+druga strona.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 16:10

siemka, wiecie moze jak zrobi, ze jak sie wpisze /klasa to nazwy klas sa na zolto, a lvle na bialo? oraz jak zrobic druga strone w klasach, 9 bext 0 back, czytalem tamten temat "9 Next 0 Back" ale go nie rozumiem..

#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 03.03.2010 21:45

siemka, wiecie moze jak zrobi, ze jak sie wpisze /klasa to nazwy klas sa na zolto, a lvle na bialo? oraz jak zrobic druga strone w klasach, 9 bext 0 back, czytalem tamten temat "9 Next 0 Back" ale go nie rozumiem..


No mozna by napisać tu jak to się robi bo wiele osób tego nie kapuje :>
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 22:19

zolta nazwe juz wiem jak zrobic, a co z ta druga strona w menu?

#4 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 03.03.2010 22:31

Daj sma, lub wytnij kod odpowiadający wyświetlaniu się klasy:
Lub zrób to sam za pomocą znaków:
/y - zółty
/r - czerwony
/d - szary

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 22:31

Daj sma, lub wytnij kod odpowiadający wyświetlaniu się klasy:
Lub zrób to sam za pomocą znaków:
/y - zółty
/r - czerwony
/d - szary


Wiem, juz sam do tego doszedlem, a co z ta druga strona w menu? Albo chociaz pokazcie, jakie linijki odpowiadaja menu wyboru klas w *.sma.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.03.2010 22:32


#6 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 03.03.2010 22:39

public show_menu_klasy(id)

{



#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 22:41

public show_menu_klasy(id)
{


A czasem ta funkcja nei odpowiada za komende /klasy?

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.03.2010 22:44

po pierwsze to trzeba dopisac blizniacza funkcje do tej potem zakomentowac 1 linie w oryginale i zwiekszyc zakres klawiszy dodajac pod 9 wywolanie funkcji blizniaczej ot caly problem a o wyswietlanie poprawnego lvl'u i powrot to juz sie zatroszczcie sami
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 22:45

po pierwsze to trzeba dopisac blizniacza funkcje do tej potem zakomentowac 1 linie w oryginale i zwiekszyc zakres klawiszy dodajac pod 9 wywolanie funkcji blizniaczej ot caly problem a o wyswietlanie poprawnego lvl'u i powrot to juz sie zatroszczcie sami


pomozesz jakos to zrobic? bo ja jestem zielony w tym. :<

@@Down:

Właśnie zauważyłem, moge mu dać ile chce + , ew. zapłacić ale smsem...

W tym problem , że nei wiem co edytowac i dodac.

I jak zrobić item, że klasa X ma 20% szans na oslepienie przeciwnika?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.03.2010 22:58


#10 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 03.03.2010 22:49

W jego sygnaturce masz coś ciekawego :D

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 23:11

Bedzie dzialalo cos takiego:

public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage) && if (player_class[id]!=Alianda) player_bonus_blind = 4
{
	if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4) 
	{
		if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)		
	}
}

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.03.2010 23:16


#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.03.2010 07:44

GoQ uwierz mi że 10x lepszy wyjściem jest użycie nowego menu testowałem to u siebie i że tak powiem nie mam już ograniczenia na ilość klas a kod jest DUŻO krótszy aniżeli za każdym razem robienie menu :}
  • +
  • -
  • 0

#13 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 04.03.2010 09:18

GoQ uwierz mi że 10x lepszy wyjściem jest użycie nowego menu testowałem to u siebie i że tak powiem nie mam już ograniczenia na ilość klas a kod jest DUŻO krótszy aniżeli za każdym razem robienie menu :}


No ale to co napisał G[o]Q to jakieś masło maślane :] Może napiszecie to na przykładzie?
  • +
  • -
  • 0

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.03.2010 09:52

New AMXX Menu System - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1

#15 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 04.03.2010 10:05

i z tego co Verticus podal co najlepiej wziąć i gdzie wkleic?
  • +
  • -
  • 0

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.03.2010 10:58

Właśnie, również prosiłbym o opis co gdzie wkleić. :<

#17 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 04.03.2010 13:05

Vertricus pokazał Wam tylko jak macie to mniej więcej zrobić xP Nigdzie nie wklejać tego kodu tylko na podstawie tego kodu macie zrobić :P Jak znajdę chwilę to postaram się do końca tygodnia umieścić gotowy kod :)

#18 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.03.2010 13:08

Vertricus pokazał Wam tylko jak macie to mniej więcej zrobić xP Nigdzie nie wklejać tego kodu tylko na podstawie tego kodu macie zrobić :P Jak znajdę chwilę to postaram się do końca tygodnia umieścić gotowy kod :)


Super! To postaraj się, proszę. :D

#19 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 04.03.2010 13:16

Honey, mój mistrzu xD Powodzenia w pisaniu :) A bedziesz sie wzorowal normalnie czy w stylu newdiablomod?
  • +
  • -
  • 0

#20 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.03.2010 13:38

Honey, mój mistrzu xD Powodzenia w pisaniu :) A bedziesz sie wzorowal normalnie czy w stylu newdiablomod?


Raczej w normalnym.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych