Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w anty itemach.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 01.03.2010 23:12

Witam.

1. Jak zrobić item, dzięki któremu nie możemy być naświetleni przez maga?

2. Jeżeli teraz maks siły to 200 i niektórzy gracze już mają 200 siły, to jeżeli przestawie na 100 siły to im się to zresetuje?

3. Jak zrobić item anty 1/1?

Robie tak:

public add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_deaglemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE && player_class[id]!=Mefisto)
{

if (!is_user_alive(id)) || (player_class[id] == player_b_anty[id] = 1))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_deaglemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagle")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

player_b_anty[id] = 0

Dodaje do:

public reset_item_skills(id){

4. Jak dać możliwość jakiejś klasie na 25% na odrodzenie się po zgonie?

5. Jak zrobić item, że gracz który go posiada ma "wh"?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 01.03.2010 23:13


#2 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 02.03.2010 14:04

2. nie powinno. (gracze którzy maja aktualnie 100+ siły będą ją dalej mieć [aż do wpisania /reset])
4.
znajdz
public add_respawn_bonus(id)
{
	if (player_b_respawn[id] > 0)
zamień na
public add_respawn_bonus(id)
{
new szansa;
if(player_b_respawn[id] > 0) szansa = player_b_respawn[id];
else if(player_class[id] == Nekromanta) szansa = 4;
	if (szansa)
Nekromante zmień na klasę, która Ci odpowiada.
5. wyciągnij z pluginu admin esp
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 15:20

A da się jakoś wszystkim staty zresetować jako admin? Bez kasowania lvlu.

Jest problem...

Dodałem tak jak naisałeś, ale moja klasa się teraz respi cały czas po zgonie. :/

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 02.03.2010 15:38


#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 02.03.2010 16:37

if (szansa) czyli if (szansa != 0) ?:]
Tj. zawsze czyli obojętnie co tam dasz za wyjątkiem zera warunek będzie spełniony tak samo przy itemku od respawnu :]
Musi losowanie być :]
  • +
  • -
  • 0

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 17:01

Czyli jak to zrobić?

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 17:05

new szansa = random_num( 1,4 )
if( szansa == 1 )

  • +
  • -
  • 0

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 17:13

new szansa = random_num( 1,4 )
if( szansa == 1 )


Czyli:

public add_respawn_bonus(id)
{
new szansa=random_num(4,4)
if(player_b_respawn[id] > 0) szansa = player_b_respawn[id];
else if(player_class[id] == Nekromanta) szansa =4;
	if (szansa==4)
? Bo chce, aby było tylko 25%, bez losowania 100%

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 02.03.2010 17:13


#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 17:39

:mur: Po co dajesz szansę skoro funkcja ma się zawsze wykonać jeśli nie jest Nekro. Poza tym random_num(4,4) do niczego nie służy równie dobrze mogłeś napisać = 4. Dałem od 1, 4 bo jak podzielisz 100% na 4 to otrzyamsz 25% prawda? Ale jak losujesz liczby od 4 do 4 to 100% : 4 a potem * 4 = 100% ...Tak to przynajmniej się liczy z logicznego punktu widzenia.
  • +
  • -
  • 1

#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 17:41

:mur: Po co dajesz szansę skoro funkcja ma się zawsze wykonać jeśli nie jest Nekro. Poza tym random_num(4,4) do niczego nie służy równie dobrze mogłeś napisać = 4. Dałem od 1, 4 bo jak podzielisz 100% na 4 to otrzyamsz 25% prawda? Ale jak losujesz liczby od 4 do 4 to 100% : 4 a potem * 4 = 100% ...Tak to przynajmniej się liczy z logicznego punktu widzenia.



Ja chcę aby jedna klasa miała 25% szans na odrodzenie... A nie każda poza Nekromantą... To co zrobić?

#10 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 17:47

public add_respawn_bonus(id)
{
new szansa = random_num( 1,4 )
if( player_class[ id ] == Nekromanta && szansa == 1 ){
//kod..
}
}

  • +
  • -
  • 1

#11 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 17:58

I to będzie, że Nekromanta i tylko on ma 25% szans na odrodzenie sie?

#12 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 18:05

No skoro losujesz z przedziału od 1 do 4 to masz 25% szans, że wylosujesz liczbę 1 , czyli jak dałem warunek if szansa == 1 to gdy go wylosuje to wiadomo, że z takim właśnie procentem prawdopodobieństwa(k).
  • +
  • -
  • 1

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 18:23

Dobra, a jak zrobić item anty 1/x?

@@Edit:

Robie tak:


public add_respawn_bonus(id)
{
 new szansa = random_num( 1,4 )
        if( player_class[ id ] == Nekromanta && szansa == 1 ){
        }
}
	if (player_b_respawn[id] > 0)
	{
		new svIndex[32] 
		num_to_str(id,svIndex,32)
		new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
		if (roll == 1)
		{
			new maxpl,players[32]
			get_players(players, maxpl) 
			if (maxpl > 2)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
				set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		
			}
			else
			{
				set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
				show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	
			}
			
		}
	}
}

I wychodzą błędy. :/ Czemu?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 02.03.2010 18:45


#14 TeRcJaK

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 02.03.2010 19:24

To chyba będzie dobre

public add_respawn_bonus(id)
{
		new szansa=random_num(1,4)
		if(player_b_respawn[id] > 0) szansa = player_b_respawn[id];
		else if(player_class[id] == Nekromanta) szansa =1;
		if (szansa==1)
	{
		new svIndex[32] 
		num_to_str(id,svIndex,32)
		new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
		if (roll == 1)
		{
			new maxpl,players[32]
			get_players(players, maxpl) 
			if (maxpl > 2)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
				set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		
			}
			else
			{
				set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
				show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	
			}
			
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#15 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 19:54

To chyba będzie dobre

public add_respawn_bonus(id)
{
		new szansa=random_num(1,4)
		if(player_b_respawn[id] > 0) szansa = player_b_respawn[id];
		else if(player_class[id] == Nekromanta) szansa =1;
		if (szansa==1)
	{
		new svIndex[32] 
		num_to_str(id,svIndex,32)
		new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
		if (roll == 1)
		{
			new maxpl,players[32]
			get_players(players, maxpl) 
			if (maxpl > 2)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
				set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		
			}
			else
			{
				set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
				show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	
			}
			
		}
	}
}


Działa. A da sie coś zrobić z tym, że jak dana klasa na start dostanie 250 armora, to jak kupi broń to się nei cofnie na 100? I czemu kumplowi nie leci lvl na 190 lvlu?

Jednak nie działa, ożywiam się za każdym razem po śmierci. :/

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 02.03.2010 20:10


#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 02.03.2010 22:08

mozesz dawac armora po czasie buytime :D leciu mu lvl tylko tak wolno ze nie widac :D

public add_respawn_bonus(id)

{

new losuj=random_num(0,3)

if ((player_b_respawn[id] > 0) ||(player_class[id]==Twojaklasa))

{

	new svIndex[32] 

	num_to_str(id,svIndex,32)

	new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])

	if ((roll == 1)||((player_class[id]==Twojaklasa)&&(losuj==0)))

	{

		new maxpl,players[32]

		get_players(players, maxpl) 

		if (maxpl > 2)

		{

			cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)

			set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		

		}

		else

		{

			set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)

			show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	

		}

		

	}

}

}

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#17 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.03.2010 22:35

Da sie cos z tym zrobic, aby lecial szybciej lvl od 190? :/

@@Edit:

Między 190 a 191 było o jedno 0 za dużo... Ale teraz za 11000 expa dostaje 1% :o

A w cvarach exp 700

Zmienilem na 1100 nadaj bardzo wolno leci :/ Za Zala 2%...

Proszę o pomoc. :(

EDIT:

Rodzi się za każdym razem. :/ Ja już nei wiem co robić.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 03.03.2010 13:45


#18 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 03.03.2010 13:24

W 190 jest o 1 zero wiecej jak masz tabele
  • +
  • -
  • 0

#19 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 03.03.2010 13:47

W 190 jest o 1 zero wiecej jak masz tabele


Przecież to samo napisałem...

Nadal klasa się rodzi cały czas.

#20 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 03.03.2010 14:52

public add_respawn_bonus(id)
{

if ((player_b_respawn[id] > 0) ||(player_class[id]==Twojaklasa))
{
	new svIndex[32] 
	num_to_str(id,svIndex,32)
        if(player_class[id]==Twojaklasa){
          roll=random_num(0,3)
       }
        else 
	new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
	if ((roll == 1)
	{
		new maxpl,players[32]
		get_players(players, maxpl) 
		if (maxpl > 2)
		{
			cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
			set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		
		}
		else
		{
			set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
			show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	
		}
		
	}
}
}


a tak??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych