1. Jak zrobić item, dzięki któremu nie możemy być naświetleni przez maga?
2. Jeżeli teraz maks siły to 200 i niektórzy gracze już mają 200 siły, to jeżeli przestawie na 100 siły to im się to zresetuje?
3. Jak zrobić item anty 1/1?
Robie tak:
public add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_deaglemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE && player_class[id]!=Mefisto) { if (!is_user_alive(id)) || (player_class[id] == player_b_anty[id] = 1)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_deaglemaster[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagle") } return PLUGIN_HANDLED }
player_b_anty[id] = 0
Dodaje do:
public reset_item_skills(id){
4. Jak dać możliwość jakiejś klasie na 25% na odrodzenie się po zgonie?
5. Jak zrobić item, że gracz który go posiada ma "wh"?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 01.03.2010 23:13