chciałem przerobić aby napis
!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! Wolno raszowac po uplywie 45 sekundpojawiał się na poczatku rundy po freezetime (u mnie jest ustawione na 4 sekundy)
kod przed modyfikacja wylgada tak:
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
} public Event_StartRound(){ client_print(0,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"AR_INFO_WARN") client_print(0,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"AR_INFO_CLIENT",get_cvar_float("amx_antirusher_time")) round_start++ MIN_PLAYERS = get_cvar_num("amx_antirusher_people") // zmiana people dziala na starcie rundy }
po modyfikacji tak:
register_event("SendAudio","newRound","a","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
} public newRound(){ client_print(0,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"AR_INFO_WARN") client_print(0,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"AR_INFO_CLIENT",get_cvar_float("amx_antirusher_time")) round_start++ MIN_PLAYERS = get_cvar_num("amx_antirusher_people") // zmiana people dziala na starcie rundy }
I problem w tym, że kompletnie nie działa, co tutaj może być źle?
z góry dzięki.