Witam
Mam pytanko czy jest jakaś możliwość zęby jak jest się naświetlonym przez maga to pokazuje się nam jakaś ikona pod radarem i znika kiedy przestajemy być naświetleni. Znalazłem coś takiego tu na forum ale nie działało czy może ktoś dać coś innego co jest sprawdzone i działa.
Z Góry dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Naswietlanie przez maga
Temat rozp.
BAND
, 26.02.2010 23:36
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.02.2010 23:36
#2
Napisano 26.02.2010 23:40
#3
Napisano 26.02.2010 23:43
tak ale dodalem mam ok ale jak dodaje to mam bładNaświetlanie przez maga - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Atak klonów?
public un_rander(task_id)
{
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
set_renderchange(id)
Display_Icon(id,255,0,0,"dmg_bio",0)
}
}
zeby ikona wygasla
Naświetlanie przez maga - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Atak klonów?
nie ja byłem pierwszy jego nieznam pomozesz ?
#4
Napisano 26.02.2010 23:46
Jak patrze na przyklady w 5.9 to
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,255,0)
kolor po prawej a nie po lewej :F
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,255,0)
kolor po prawej a nie po lewej :F
#5
Napisano 26.02.2010 23:46
[23:44:35] :D: if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1)))
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}
[23:44:38] :D: ta czesc dziala
[23:44:43] :D: public un_rander(task_id)
{
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
set_renderchange(id)
Display_Icon(id,255,0,0,"dmg_bio",0)
}
mam błąd z arg 3 chyba ?
2 i jak zrobić zeby każdy widział kto dostał jaki item i lvl
{
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}
[23:44:38] :D: ta czesc dziala
[23:44:43] :D: public un_rander(task_id)
{
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
set_renderchange(id)
Display_Icon(id,255,0,0,"dmg_bio",0)
}
mam błąd z arg 3 chyba ?
2 i jak zrobić zeby każdy widział kto dostał jaki item i lvl
Użytkownik BAND edytował ten post 26.02.2010 23:49
#6
Napisano 26.02.2010 23:49
Display_Icon(id,255,0,0,"dmg_bio",0)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
Znajdz różnice na obrazkach
#7
Napisano 26.02.2010 23:53
Display_Icon(id,255,0,0,"dmg_bio",0)Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
Znajdz różnice na obrazkach
dziekuje serdecznie dla Prezesa
tylko 2 jeszcze i nie przeszkadzam jak zrobic zeby było widac kto dostał jaki item i ktory levl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych