Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana identyfikacji klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 26.02.2010 20:53

Witam mam pytanko:
Czy w prosty sposób przerabiając wszystkie wpisy odpowiedzialne za np nekromante
przerobie w miejscu nekromanta na np bot
to czy wtedy nekro bedzie identyfikowny jako ten bot?
przy np
if player_class[id] == bot
?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 26.02.2010 21:30

Jesli zmienisz enum'a to tak, choc bardziej zalecane jest zmienic nazwe " " klasy, a enuma zostawiac w spokoju (mniej problemow?)
  • +
  • -
  • 0

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 26.02.2010 23:30

tak tylko ciągle wszystkie odwołania będą według przykładu pisane do nekro.
A do bota było by ładniej i bardziej przejrzyście :]
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych