Moze mi ktos podac plugin ze tt bedzie zadawało 0 dmg z noza ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
knife
Started By Tabaluga11, 26.02.2010 12:15
5 replies to this topic
#1
Posted 26.02.2010 12:15
#2
Posted 26.02.2010 12:28
nie testowane sprawdz:
ucze sie wiec moze sa jakies bledy w tym
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Nowy plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "se7en" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage") } public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits) { if(cs_get_user_team(Attacker) == CS_TEAM_T && get_user_weapon(Attacker) == CSW_KNIFE) return HAM_SUPERCEDE return HAM_IGNORED }
ucze sie wiec moze sa jakies bledy w tym
#3
Posted 26.02.2010 12:37
dzięki
#4
Posted 26.02.2010 17:54
Ciekawe czy nie wywali błędów jak dmg zada world (np upadek?)
Bo wtedy będzie
Bo wtedy będzie
cs_get_user_team(0)
#5
Posted 26.02.2010 23:32
dlaczego mialoby wywalic bledy?
to jest konkretnie do obrazen z kosy, world ma tzw trigger_hurt , dobrze mowie ?
wiec nie powinno sie nic krzaczyc
to jest konkretnie do obrazen z kosy, world ma tzw trigger_hurt , dobrze mowie ?
wiec nie powinno sie nic krzaczyc
#6
Posted 26.02.2010 23:37
Niektore funkcje lubia wywalac blad, gdy podaje sie id gracza ktory nie jest na serwerze, lub gdy sie podaje przypadkowe id... Zapewne przy znanieniu sie od nie gracza bedzie blad...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users