Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanko :](Opcjonalne)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 24.02.2010 12:13

Czy to będzie dawać zamierzony efekt?
new KOSA_VIEW[]		= "models/diablomod/vkosa.mdl"
precache_model(KOSA_VIEW)
if(player_class[id] == Moja klasa)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KOSA_VIEW) 
			}


Czy potrzeba jeszcze jakiś zmian?

I drugie pytanie: co zrobić żeby przeciwnik widział nowy model?
Czy wszystko zrobić jeszcze raz tylko z: (nie pamietam jak zaczyna sie model zew "p" czy "w")
new KOSA2_VIEW[]		= "models/diablomod/pkosa.mdl"
^_-
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 24.02.2010 16:38

EV_SZ_viewmodel // v_ model
EV_SZ_weaponmodel // p_ model

No i to do eventa od zmiany broni.
  • +
  • -
  • 1

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 24.02.2010 18:19

Ok dzięki wielkie
/close

@edit
A i kolejny + ode mnie B)

Użytkownik KoRnY edytował ten post 24.02.2010 18:20

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych