1. Paka upadła (ziom co ją niósł został zabity) 2. Paka podniesiona (oczywiste) 3. Paka podłożona (już leży i pipczy)I jeszcze pytanie z górnej pułki da się wypływać na ekran gracza chodzi mi np. Zaciemnienie , bądź jak się wyświetla Terrorist Win to zrobić jak pauzę i wyświetlić wynik?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dziwne eventy
Temat rozp. ReKsiu, 23.02.2010 09:07
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.02.2010 09:07
Czy ktoś mógłby mi napisać kilka eventów bo nie jestem już na bieżąco i pozapominało się .
#2
Napisano 23.02.2010 09:35
1.
2.
3.
Jeśli chcesz pobrać id wewnątrz eventu:
A do tego jeszcze stock loguser:
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Dropped_The_Bomb")
2.
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Got_The_Bomb")
3.
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")
Jeśli chcesz pobrać id wewnątrz eventu:
public logevent_function_p() {
new id = get_loguser_index()
// kod
}
A do tego jeszcze stock loguser:
stock get_loguser_index() {
new loguser[80], name[32]
read_logargv(0, loguser, 79)
parse_loguser(loguser, name, 31)
return get_user_index(name)
}
Użytkownik Ortega edytował ten post 23.02.2010 09:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych