Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Round_Start ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubex

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.02.2010 22:52

Witam,
Mam problem tego typu, że mam jeden plugin przy którym pokazuje sie informacja na poczatku każdej rundy - chciałem aby ten napis pojawił sie po freezetime (mam ustawiony na 4 sekundy)
event mam taki:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	//code
}
I napis pojawia się dalej przed freezetime... o co może chodzić?

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 22.02.2010 23:01

I napis pojawia się dalej przed freezetime...


Eee... nie rozumiem czemu uzyles slowa "dalej" zmieniles cos by mialo sie to odmienic?

Idac dalej, ten plug NIC nie robi... nic nie wyswietla, wiec jak nie edytujesz tego pluga co trzeba nigdzie nie zajdziesz =_='
  • +
  • -
  • 0

#3 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.02.2010 23:09

chodzi mi tylko o sam event, ktory podmieniłem, Miczu powiedz wprost, czy da sie tak zrobić?

tutaj fragment eventu z kodem:
public plugin_init(){ 
        register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 
        register_event("ResetHUD","Round_Start","b") 
        SyncMsg = CreateHudSyncObj()
}

public Round_Start(id){ 
        
        
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 
        
        new mapname[3]
        get_mapname(mapname, 2)
        
        if (equal(mapname, "de"))
        {
                switch(userTeam) { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "xxxxxxxxxxxx") 
                        }


#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 22.02.2010 23:13

Nie ma problemu z wykryciem i podmieciem sie do freeze end (nawet na wiecej niz 1 sposob [ mniej optymalne ]), no ale trzeba umiec to uzyc (sorry, ale za pusty kod skopiowany z tutka mam ograniczone zaufanie do twojej wiedzy :F).

register_event("ResetHUD","Round_Start","b") - to jest po przeniesieniu gracza na poczatku rundy/spawnie wiec duzo przed freezem...

Poza tym:

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

nie daje id ( a jak bedziesz pobierac to dostaniesz wartosc 0), wiec nie uzyjesz tego dokladnie tak samo...

PS. kompilowales? :F
  • +
  • -
  • 0

#5 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.02.2010 23:14

Miczu, powiem Ci tak jestem osobą która dopiero zaczyna zabawe z pluginami, wierz mi że jeśli raz mnie naprowadzisz to więcej postów z serii "Round_Start" nie napisze, wystarczy mi tylko raz powiedzieć :)

tutaj masz cały kod pluga (bez tej edycji co u góry):
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
new SyncMsg

public plugin_init(){ 
        register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 
        register_event("ResetHUD","newRound","b") 
        SyncMsg = CreateHudSyncObj()
} 

public newRound(id){ 
        
        
        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 
        
        new mapname[3]
        get_mapname(mapname, 2)
        
        if (equal(mapname, "de"))
        {
                switch(userTeam) { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") 
                        } 
                }
        } else  if (equal(mapname, "cs"))
        {
                switch(userTeam) { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") 
                        } 
                }
        }
}


#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 22.02.2010 23:18

Mam napisaj jak czy po prostu zrobic? Bo nie wiem czy mam sie rozpisywac niepotrzebnie :F
  • +
  • -
  • 0

#7 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.02.2010 23:21

Jeżeli możesz to zrób - ja sobie porównam i oczywiście jak masz jakieś uwagi badz wazne informacje napisz.

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 22.02.2010 23:43

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <cstrike> 

new SyncMsg



public plugin_init(){ 

        register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 

        register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")

        SyncMsg = CreateHudSyncObj()

} 



public newRound(){ 

        new id

        for(id=1;id<33;id++)

        {

                if(!is_user_connected(id)) continue

        



                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 

        

                new mapname[3]

                get_mapname(mapname, 2)

        

                if (equal(mapname, "de"))

                {

                        switch(userTeam) { 

                                case CS_TEAM_CT: { 

                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 

                                        ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") 

                                } 

                                case CS_TEAM_T: { 

                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 

                                        ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") 

                                } 

                        }

                } else  if (equal(mapname, "cs"))

                {

                        switch(userTeam) { 

                                case CS_TEAM_CT: { 

                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 

                                        ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") 

                                } 

                                case CS_TEAM_T: { 

                                        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 6.0, _, _, 3) 

                                        ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") 

                                } 

                        }

                }

        }

}

Mozna zoptymalizowac, ale pozno i mi sie nie chce :)
  • +
  • -
  • 0

#9 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 24.02.2010 11:12

Wszystko ok z tym ze jezeli jestem SAM na serwerze napis jest wyraźny i czytleny, a jeżeli jest więcej niż jedna osoba napis robi sie niewyraźny...

o co moze chodzic?

Użytkownik kubex edytował ten post 24.02.2010 11:12





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych