message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY)dla wywołania danego sprite'a, który miałby znajdować się tuż pod nogami gracza?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pozycja spritea write_coord()
Temat rozp. Ortega, 22.02.2010 21:18
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.02.2010 21:18
Moje pytanie brzmi następująco: Jak ma wyglądać
#2
Napisano 22.02.2010 22:02
z effects.inl
position pobierz get_user_origin();, iSprite jest zwracany przez precache_model();, scale to wielkość (jak widzisz 10 to normalna), a alfa to przeźroczystość
stock Create_TE_SPRITE(position[3], iSprite, scale, alpha){ message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_SPRITE ) write_coord( position[0] ) // position) write_coord( position[1] ) write_coord( position[2] ) write_short( iSprite ) // sprite index write_byte( scale) // scale in 0.1's write_byte( alpha ) // brightness message_end() }
position pobierz get_user_origin();, iSprite jest zwracany przez precache_model();, scale to wielkość (jak widzisz 10 to normalna), a alfa to przeźroczystość
#3
Napisano 22.02.2010 22:08
, plusik leci.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych