Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cele mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubex

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 20.02.2010 12:12

witam,
Czy moglibyście przerobić kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
#include <fun> 

#define PLUGIN "New Plugin" 
#define VERSION "1.1" 
#define AUTHOR "MaKeL" 





public plugin_init(){ 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
register_event("ResetHUD","newRound","b") 
} 

public newRound(id){ 


new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 

switch(userTeam) { 
case CS_TEAM_CT: { 


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0) 
show_hudmessage(id, "...:::CT Pilnowac Bombsite:::...") 
} 
case CS_TEAM_T: { 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0) 
show_hudmessage(id, "...:::TT Podłozyc pake:::...") 
} 
} 
}
Tak aby na mapach cs_ pisało dla CT przechwycic zakladnikow a dla TT pilnowac zakladnikow

z góry dzięki.

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 20.02.2010 12:19

Sprawdź:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init(){
register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" )
register_event("ResetHUD","newRound","b")
}

public newRound(id){


new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)

if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam) {
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "...:::CT Pilnowac Bombsite:::...")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "...:::TT Podłozyc pake:::...")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam) {
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "...:::CT przechwycic zakladnikow:::...")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "...:::TT pilnowac zakladnikow:::...")
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 20.02.2010 12:51

wszystko niby działa z tym, że czas wyświetlania jest bardzo krótki - moze trwa z 1 sekunde nie więcej, zauwazylem ze na mapach cs_ poprostu tylko mrugnie na poczatku rundy.

@edit jestak poprostu na mapach i de_ i cs_ czasami murgnie raz a czasami sie wyświetli przez 1 sekunde.

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 20.02.2010 13:01

Widocznie masz jeszcze jakiś inny plugin wyświetlający wiadomości w HUD, bo tu jest ustawione na 12sekund.
  • +
  • -
  • 0

#5 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 20.02.2010 13:05

Nie mam innego oprocz tych standardowych wiadomosci w hud typu "Wcisnij przycisku KUP aby zakupic jakis przedmiot"
Nie da się tego jakoś ominąć ?

Np. żeby pojawiał sie po 4 sekundach freeze time ?

#6 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 20.02.2010 13:32

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
new SyncMsg

public plugin_init(){
register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" )
register_event("ResetHUD","newRound","b")
SyncMsg = CreateHudSyncObj()
}

public newRound(id){


new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)

if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam) {
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "...:::CT Pilnowac BS:::...")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "...:::TT Podlozyc pake:::...")
}
}
}
else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam) {
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "...:::CT ratowac zakladnikow:::...")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "...:::TT Pilnowac zakladnikow:::...")
}
}
}
}

Dodany SyncHudMsg :F

Użytkownik Owner123 edytował ten post 20.02.2010 13:34

  • +
  • -
  • 0

#7 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 20.02.2010 14:28

teraz jest raz źle raz dobrze

proszę o pomoc

Użytkownik kubex edytował ten post 20.02.2010 14:17


#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.02.2010 14:42

Wyłącz all pluginy i zostaw ten :]

ewentualnie zmienień kanał wyświetlania tego:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0, _, _, 1) ta jedynka to kanał ustawiaj go na 1,2,3 :] i zobacz który wolny
  • +
  • -
  • 0

#9 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 20.02.2010 15:16

a czy to moze być zwiazane z tymi standardowymi reklamami w hud ?

#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.02.2010 21:45

Chyba jakieś 2 kanały to będą? ^D^
Ta na dole i ta na środku więc
jak nie masz innych plugów to 2 kanały masz wolne.
  • +
  • -
  • 0

#11 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 21.02.2010 10:57

niby jest ok ale i tak raz na jakis czas "mrugnie"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych