Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawa oszczednosci zasobow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 18.02.2010 18:49

Pytanie pewnie dla was proste, jednakże mam dylemat:
Co będzie oszczędniejsze dla zasobów, dołączenie 1dużego modułu (hamsandwich) do dużego pluginu (dokładniej PokeModa), czy napisanie jednego króciutkiego pluginu z samym amxmodx i hamsandwich, który będzie robił dokładnie to samo?
Jezeli to ma znaczenie - plug ma blokować obrażenia od upadku.

EDIT: Chyba ze jest jakas inna droga blokowania obrazen od upadku, uzywajac fakemeta_util, funa i xs.

Użytkownik Dimni edytował ten post 18.02.2010 18:53

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 18.02.2010 18:57

Fakemate pozwala bodaj (i engine?) na zastosowanie triku ze gracz mysli, ze zawsze londuje do wody i nigdy nie traci hp od upadku.
  • +
  • -
  • 1

#3 Dimni

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 18.02.2010 18:59

Aha. Sprawdzę :D
Dzięki, jakbyś jeszcze mógł zamknąć to byłbym wdzięczny.

EDIT: No i jeszcze powiedzial gdzie moge dac pomogł, bo nie ogarniam nowego forum :D

EDIT2: Znalazlem! :D

Użytkownik Dimni edytował ten post 18.02.2010 19:00

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 18.02.2010 19:00

A jesli nie bierzesz pod uwage smierci przy upadku (jednak to dosc wazny aspekt) to mozna po prostu compensowac (optymalniej gdyż w/w sposob wymaga bodaj prethinka) lapiac normalnym eventem dmg i dodawac roznice :F
  • +
  • -
  • 1

#5 Dimni

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 18.02.2010 19:02

A jesli nie bierzesz pod uwage smierci przy upadku (jednak to dosc wazny aspekt) to mozna po prostu compensowac (optymalniej gdyż w/w sposob wymaga bodaj prethinka) lapiac normalnym eventem dmg i dodawac roznice :F


To moze być jednak dosyć ważne, bo jeden ze Skilli PokeModa którego chciałem dozbroić wywala cię wysoko w górę, co może skończyć się śmiercią (Double Kick)

Prosiłbym o zamknięcie, bo jeszcze Miczu zrobi mi gotowy kod, a ja chcę się czegoś nauczyć :D

Użytkownik Dimni edytował ten post 18.02.2010 19:42

  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.02.2010 21:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Na prośbę

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych