Jak dodać hitboxa do modelu i jak wykryć że gracz w niego trafił
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodanie hitboxa
Temat rozp. DarkGL, 15.02.2010 17:23
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.02.2010 17:23
#2
Napisano 15.02.2010 20:11
set_pev(ent, pev_takedamage, DAMAGE_YES)
RegisterHam(Ham_TakeDamage/Ham_TraceAttack, "Nazwa_bytu", "fwdHamAttack")
Użytkownik Owner123 edytował ten post 15.02.2010 20:12
#3
Napisano 15.02.2010 23:48
jestes pewien że to ? bo według mnie to powinienem podać współrzędne wierzchołków hitboxa
ajj moja wina źle to napisałem jak dodać hitboxa do modelu gracza
ajj moja wina źle to napisałem jak dodać hitboxa do modelu gracza
#4
Napisano 15.02.2010 23:59
Raczej nie dodasz do modelu czegos takiego... A jak chcesz łapać bardziej precyzyjnie (np. wydzielic serce z klatki piersiowej) to bys musiał wziaść współrzędne gdzie trafił pocisk i poprzeliczać to względem tego czy model kuca lub nie oraz jak jest on obrócony...
Lub możesz spróbować dodać inny obiekt (ent) w trybie śledzenia(czy coś), dać mu model (bez modelu nie złapiesz strzału), ustawić niewidzialność(by nie przeszkadzał i łapać strzały w niego, tylko trzeba by go umiejętnie przykleić do gracza...
Lub możesz spróbować dodać inny obiekt (ent) w trybie śledzenia(czy coś), dać mu model (bez modelu nie złapiesz strzału), ustawić niewidzialność(by nie przeszkadzał i łapać strzały w niego, tylko trzeba by go umiejętnie przykleić do gracza...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych