Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie hitboxa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2010 17:23

Jak dodać hitboxa do modelu i jak wykryć że gracz w niego trafił
  • +
  • -
  • 0

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 15.02.2010 20:11

set_pev(ent, pev_takedamage, DAMAGE_YES)

RegisterHam(Ham_TakeDamage/Ham_TraceAttack, "Nazwa_bytu", "fwdHamAttack")

Użytkownik Owner123 edytował ten post 15.02.2010 20:12

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.02.2010 23:48

jestes pewien że to ? bo według mnie to powinienem podać współrzędne wierzchołków hitboxa :P

ajj moja wina źle to napisałem jak dodać hitboxa do modelu gracza
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 15.02.2010 23:59

Raczej nie dodasz do modelu czegos takiego... A jak chcesz łapać bardziej precyzyjnie (np. wydzielic serce z klatki piersiowej) to bys musiał wziaść współrzędne gdzie trafił pocisk i poprzeliczać to względem tego czy model kuca lub nie oraz jak jest on obrócony...

Lub możesz spróbować dodać inny obiekt (ent) w trybie śledzenia(czy coś), dać mu model (bez modelu nie złapiesz strzału), ustawić niewidzialność(by nie przeszkadzał i łapać strzały w niego, tylko trzeba by go umiejętnie przykleić do gracza...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych