Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
gun game
#1
Napisano 15.02.2010 09:38
#2
Napisano 15.02.2010 10:43
IP: ts3.cserwerek.pl
#3
Napisano 15.02.2010 14:55
#4
Napisano 15.02.2010 16:56
Podaje te, o które się pytasz.
gg_kills_per_lvl 1 - ilość zabójstw do następnego lvl (standardowo: 1)
gg_dm_spawn_delay 0 - ochrona po odrodzeniu w sekundach (standardowo: 0)
gg_turbo 0 - ten odpowiada za tę bronie (0 - po odrodzeniu, 1 - od razu po zdobyciu lvl-u)
#5
Napisano 15.02.2010 17:16
I dobry znalazłeś, sęk tkwi w dobrze ustwaionych cvarach.
Podaje te, o które się pytasz.
gg_kills_per_lvl 1 - ilość zabójstw do następnego lvl (standardowo: 1)
gg_dm_spawn_delay 0 - ochrona po odrodzeniu w sekundach (standardowo: 0)
gg_turbo 0 - ten odpowiada za tę bronie (0 - po odrodzeniu, 1 - od razu po zdobyciu lvl-u)
Ok, dzięki, pomógł leci, ale co do tej ochrony to jak niema gun game to też jest przez 5 sek. jest na czerwono tam gdzie celownik, "[AMXX]Spawn Protector 5 secound" czy jakoś tak, wiesz może gdzie to zmienić? w amx_super będzie?
@edit
znalazłem w amx_super
sp=spawn protector więc chyba tosv_sp = register_cvar("sv_sp", "1")
sv_sptime = register_cvar("sv_sptime", "5")
sv_spmessage = register_cvar("sv_spmessage", "1")
sv_spshellthick = register_cvar("sv_spshellthick", "25")
sv_spglow = register_cvar("sv_spglow", "0")
Użytkownik no name edytował ten post 15.02.2010 17:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych