Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Pobranie wiadomości


  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1 Insomaniac

    Nowy

  • Nowy

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Hahsfkjasg
Offline

Posted 13.02.2010 15:46

Witam.
Wie ktoś może w jaki sposób pobrać wiadomość napisaną przez jakiegoś gracza? Jakiś odpowiednik np. get_user_name tylko zamiast imienia gracza pobierałoby wiadomość napisaną przez niego.
Jeżeli jakiś gracz coś napisał, to chcę mieć ten tekst, który napisał w postaci stringu, aby móc go później jakoś wykorzystać, np. wypisać w funkcji client_print(0, print_chat, "kupakupa %s", wiadomość_napisana_przez_innego_gracza).

Edited by Insomaniac, 13.02.2010 15:47.

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6,559
    Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 13.02.2010 16:01

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_clcmd("say","funkcja")

}



public funkcja(id){

	new szSaid[192]

	read_args(szSaid,191)

}

w szSaid będziesz miał to co napisał gracz
  • +
  • -
  • 0

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 588
    Wszechwiedzący

  • Postów:2,013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Posted 13.02.2010 16:03

NP:
w plugin_init
register_clcmd("say","handle_say");


potem np:
public handle_say(id)
{
new said[201];
read_args(said, 200);
client_print(0, print_chat, "Gracz o id : %i napisal : %s", id, said);
}


:mur: i znów drugi :mur:
  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In