Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item nie dodaje obrażeń ;/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuab91

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 11.02.2010 22:00

Siema

przerobiłem item :

case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

Na :

case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Ostatni Oddech"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(30,50)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

I nie dodaje obrażeń np. wylosował mi 45 i strzelam do przeciwnika (bota , na new game testuje przeróbki) z glocka czyli teoretycznie powinien paść po góra 3 strzałach ale nie pada widać tą dodatkową krew ale dmg nie dochodzi :/

Proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 22:06

Jakbys wylosował 999 to i bys zabil bota w 2 strzalach - dmg dodany z tego nie zabija (by uniknac zabijania plugiem).
  • +
  • -
  • 0

#3 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 11.02.2010 22:25

Dobra nie zabija. Ale nawet jak nie zabija to i tak powinien mu zabrać 45+20 (obrażenia z glocka) = 65 czyli po pierwszym strzale zostaje mu 35 hp. Kolejny nie może zabić ze skilla wiec odbiera 20 hp , zostaje mu 15 hp i powinien zginąć. A muszę w niego tłuc jak bym nic nie miał
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 22:27

Kiedys bugowalem item na fy_poolday i robilem upgrade itemu, wiec wiem ze to dziala :F mialem bodaj +100 do dmg :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 22:30

Jezeli sie nie myle to standardowo jest:

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}

A powinno byc:

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}


Brakuje minusika.
  • +
  • -
  • 2

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.02.2010 22:35

O ładnie wychwycone, patrzyłem w 5.8d (akurat kod mialem otwarty) i tam bylo bez change_health xD

Dobra poprawie sma na forum gdy nikt nie patrzy :F
  • +
  • -
  • 1

#7 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 11.02.2010 22:54

Niestety mi coś dalej nie działa ;/ Może to przez to że testuje na bocie. Poczekam na tą aktualizjację sma :)
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 23:01

sprawdz hp na poczatku funkcji potem sprawdz zadany dmg jesli dmg wiekszy niz hp wykonaj UTIL_kill a jesli mniejszy to change_health
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 11.02.2010 23:29

Nie wiem dokładnie goq o co Ci chodzi jestem jeszcze w tym słaby.

Wygląda mi to na tłumaczenie funkcj :

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}

Jeśli dodatkowe obrażenia są większe od 0 i zycie gracza jest większe od dodatkowych obrażeń . To zmień hp gracza odejmując dodatkowe obrażenia.

Czyli wszytko jest ok bo ja nie chce żeby mi za pomocą amx ten item zabijał bo do rankingu się nie liczy.

Ale mi i tak nie chodzi :P Przetestuje jutro na normalnym graczu a nie bocie :P
  • +
  • -
  • 0

#10 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 23:39

A skompilowales?
  • +
  • -
  • 0

#11 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 12.02.2010 07:58

tak zawsze kompiluje

@Edit

Wszytko już jest ok :)

Użytkownik kuab91 edytował ten post 12.02.2010 19:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych