Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zmienan ekwipunku.
#1
Napisano 09.02.2010 21:38
#2
Napisano 09.02.2010 22:06
new cbow_VIEW[] = "models/diablomod/v_crossbow.mdl" new cvow_PLAYER[]= "models/diablomod/p_crossbow.mdl" new cbow_bolt[] = "models/diablomod/Crossbow_bolt.mdl"
Ninja:
nowa zmienna(VIEW i PLAYER), dodać do public plugin_precache() [obie zmienne]
dodać w funkcjach klas:
{ if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, JAKAS_NAZWA_VIEW) }
Użytkownik lajT?. edytował ten post 09.02.2010 22:11
#3
Napisano 09.02.2010 22:10
@@
UP
Jak te zmienne dodać? :<
Gdzie są te funkcje klas? Pod czym to dodać?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 09.02.2010 22:13
#4
Napisano 09.02.2010 22:16
new KN_VIEW[] = "models/diablomod/v_kn.mdl"
new KN_PLAYER[]= "models/diablomod/p_kn.mdl"
W public plugin_precache()
precache_model(KN_VIEW) precache_model(KN_PLAYER)
W if(player_class[id] == Ninja)
{ if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) }
Przy tym model VIEW jest to model z pierwszej osoby a PLAYER to model jaki widzimy patrząc na kogoś.
#5
Napisano 09.02.2010 22:20
Przykład:
new KN_VIEW[] = "models/diablomod/v_kn.mdl"
new KN_PLAYER[]= "models/diablomod/p_kn.mdl"
W public plugin_precache()precache_model(KN_VIEW) precache_model(KN_PLAYER)
W if(player_class[id] == Ninja)
{ if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) }
Przy tym model VIEW jest to model z pierwszej osoby a PLAYER to model jaki widzimy patrząc na kogoś.
Czyli jak mam:
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) } else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4 cast_end[id]=halflife_time()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() }
To mogę po tym wpisać to:
{ if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) }
Ale ja mam tylko jeden plik .mdl, tylko mam na model View (z pierwszej osoby)
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 09.02.2010 22:25
#6
Napisano 09.02.2010 22:26
#define V_MODEL "models/v_model1.mdl" #define P_MODEL "models/p_model1.mdl" #define V_MODEL2 "models/v_model2.mdl" #define P_MODEL2 "models/p_model2.mdl
if(player_sword[id] == 0) { if(on_knife[id]){ if (player_class[id]== pierwsza klasa) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel,P_MODEL); } else if (player_class[id]=drugaklasa){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL2) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_MODEL2) } . . . . else { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER) } }
jesli tak nie zrozumiesz to lepiej tego nie rob
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 09.02.2010 22:27
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 09.02.2010 22:27
Ale ja mam tylko jeden plik .mdl, tylko mam na model View (z pierwszej osoby)
No to dodaj tylko ten.
Modele dla klas dodaj po tym:
if(player_sword[id] == 0) { if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER) } if(weapon == CSW_C4){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER) } if(weapon == CSW_HEGRENADE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER) } if(weapon == CSW_FLASHBANG){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER) } if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER) } }
Np.
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW)
}
#8
Napisano 09.02.2010 22:35
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 10.02.2010 10:15
tak po tym to nie bedzie dzialac bo tam jest sprawdzenie sworda wiec zmieni sobie model sworda
To w końcu jak?
Zrobiłem wszystko jak trzeba, kompiluje się, ale nie ściąga mi się w grze model noża, a jak wybiorę Ninje to serwer się zawiesza, co robić?
Dałem taką samą nazwę noża jak w .sma itp. Ale nie działa.
Dobrra, mam inny problem. Wgrałem knife mod stąd:
http://amxx.pl/knife-mod-t7251.html
Lecz jak zmieniam na Hatchet to nie wyswietla mi modelu broni, mam pusto... czemu tak jest? A ajk ma sie katane to biega sie jak na speedhacku.
Załączone pliki
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 10.02.2010 11:36
#10
Napisano 10.02.2010 12:16
#11
Napisano 10.02.2010 12:36
Knife mod nie dziala z diablo.
To czemu na niektórych serwerach jest? A ten jest podobno jakiś zmodyfikowany...
#12
Napisano 10.02.2010 15:23
tak po tym to nie bedzie dzialac bo tam jest sprawdzenie sworda wiec zmieni sobie model sworda
głupoty piszesz player_sword już się skończył tam - nie widzisz klamry?
i po tej klamrze otwiera się dopiero:
if(player_class[id] == Ninja) { if(on_knife[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) }
więc będzie działać w ten sposób.
#13
Napisano 10.02.2010 16:14
Zaraz spróbuje dodać te nowe noże.
@EDIT
Nie kompiluje się.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 10.02.2010 17:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych