Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmienan ekwipunku.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.02.2010 21:38

Witam, chciałbym aby Łucznik zamiast kuszy posiadał np. Łuk. I jak zmienić z noża na np ninja na coś fajniejszego?

#2 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2010 22:06

Łowca:

new cbow_VIEW[]  = "models/diablomod/v_crossbow.mdl" 
new cvow_PLAYER[]= "models/diablomod/p_crossbow.mdl" 
new cbow_bolt[]  = "models/diablomod/Crossbow_bolt.mdl"

Ninja:

nowa zmienna(VIEW i PLAYER), dodać do public plugin_precache() [obie zmienne]
dodać w funkcjach klas:
{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, JAKAS_NAZWA_VIEW) 
			}

Użytkownik lajT?. edytował ten post 09.02.2010 22:11

  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.02.2010 22:10

A dla innych klas? Barba, Ninja itd? Ale dla innych chodzi o noże.

@@

UP

Jak te zmienne dodać? :<

Gdzie są te funkcje klas? Pod czym to dodać?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 09.02.2010 22:13


#4 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2010 22:16

Przykład:

new KN_VIEW[] = "models/diablomod/v_kn.mdl"
new KN_PLAYER[]= "models/diablomod/p_kn.mdl"

W public plugin_precache()

precache_model(KN_VIEW)
	precache_model(KN_PLAYER)

W if(player_class[id] == Ninja)

{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) 
			}

Przy tym model VIEW jest to model z pierwszej osoby a PLAYER to model jaki widzimy patrząc na kogoś.
  • +
  • -
  • 1

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.02.2010 22:20

Przykład:

new KN_VIEW[] = "models/diablomod/v_kn.mdl"
new KN_PLAYER[]= "models/diablomod/p_kn.mdl"

W public plugin_precache()

precache_model(KN_VIEW)
	precache_model(KN_PLAYER)

W if(player_class[id] == Ninja)

{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) 
			}

Przy tym model VIEW jest to model z pierwszej osoby a PLAYER to model jaki widzimy patrząc na kogoś.


Czyli jak mam:
		if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
			
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}

To mogę po tym wpisać to:

{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW) 
			}

Ale ja mam tylko jeden plik .mdl, tylko mam na model View (z pierwszej osoby)

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 09.02.2010 22:25


#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.02.2010 22:26

definiujesz sciezki do modeli przez define jak ci ktos wyzej napisal dodajesz do precache'u a potem
#define V_MODEL "models/v_model1.mdl"
#define P_MODEL "models/p_model1.mdl"
#define V_MODEL2 "models/v_model2.mdl"
#define P_MODEL2 "models/p_model2.mdl

if(player_sword[id] == 0)
	{	
		if(on_knife[id]){
			if (player_class[id]== pierwsza klasa) {
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL);
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel,P_MODEL);
			}
			else if (player_class[id]=drugaklasa){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_MODEL2)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_MODEL2)  
			}
.
.
.
.
                      else {
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
		}


jesli tak nie zrozumiesz to lepiej tego nie rob

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 09.02.2010 22:27

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.02.2010 22:27

Ale ja mam tylko jeden plik .mdl, tylko mam na model View (z pierwszej osoby)


No to dodaj tylko ten.

Modele dla klas dodaj po tym:

if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}			
		}

Np.

if(player_class[id] == Ninja)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW)
}
  • +
  • -
  • 1

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.02.2010 22:35

tak po tym to nie bedzie dzialac bo tam jest sprawdzenie sworda wiec zmieni sobie model sworda
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.02.2010 10:15

tak po tym to nie bedzie dzialac bo tam jest sprawdzenie sworda wiec zmieni sobie model sworda



To w końcu jak? :X

Zrobiłem wszystko jak trzeba, kompiluje się, ale nie ściąga mi się w grze model noża, a jak wybiorę Ninje to serwer się zawiesza, co robić?

Dałem taką samą nazwę noża jak w .sma itp. Ale nie działa.

Dobrra, mam inny problem. Wgrałem knife mod stąd:

http://amxx.pl/knife-mod-t7251.html

Lecz jak zmieniam na Hatchet to nie wyswietla mi modelu broni, mam pusto... czemu tak jest? A ajk ma sie katane to biega sie jak na speedhacku.

Załączone pliki


Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 10.02.2010 11:36


#10 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.02.2010 12:16

Knife mod nie dziala z diablo.
  • +
  • -
  • 0

#11 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.02.2010 12:36

Knife mod nie dziala z diablo.


To czemu na niektórych serwerach jest? A ten jest podobno jakiś zmodyfikowany...

#12 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.02.2010 15:23

tak po tym to nie bedzie dzialac bo tam jest sprawdzenie sworda wiec zmieni sobie model sworda


głupoty piszesz player_sword już się skończył tam - nie widzisz klamry?

i po tej klamrze otwiera się dopiero:

if(player_class[id] == Ninja)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KN_VIEW)
}

więc będzie działać w ten sposób.
  • +
  • -
  • 0

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.02.2010 16:14

Dobra, a odpowiecie mi o co chodzi z tymi nożami? :/

Zaraz spróbuje dodać te nowe noże.

@EDIT

Nie kompiluje się.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 10.02.2010 17:18





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych