Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie obiektu "func_door"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.02.2010 16:43

Byłby ktoś w stanie powiedzieć mi albo wskazać drogę (ewentualnie zrobić to za mnie),jak zrobić aby plugin Breakable Doors - Nieoficjalny polski support AMX Mod X działał także na drzwi suwane (classname "func_door").

Sam próbowałem jednak nie dałem rady.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.02.2010 16:47

// Sliding Doors

/* CURRENTLY NO SUPPORT
NEED *WORKING* GET_KEYVALUE() FIRST


DoorEnt = find_ent( -1, "func_door" );

while ( DoorEnt > 0 )
{
new iDoorNum = g_iTotalDoors;

get_brush_entity_origin( DoorEnt, g_vDoorOrigins[iDoorNum] );

g_Doors[iDoorNum][DOOR_ENT] = DoorEnt;
g_Doors[iDoorNum][DOOR_TYPE] = FUNC_DOOR;

DoorEnt = find_ent( DoorEnt, "func_door" );

g_iTotalDoors++;
}

*/


Autor próbował już to zrobić, ale zrezygnował.
  • +
  • -
  • 0

#3 Mochi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.02.2010 17:01

To wiem,drzwi mi znajduję,jednak nie ulegają zniszczeniu.
Między innymi jest to spowodowane tym że trzeba użyć
FVecIVec(float,num) żeby pobrać odległość w drugim przypadku i już mi wyświetla ,że są blisko ,ale ich nie niszczy.

I dalej nie wiem co robić...

Użytkownik Mochi edytował ten post 09.02.2010 17:03

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych