Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMod/Admin.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
47 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.02.2010 14:02

Witam. Dam Admina na serwerze DiabloMod. Ale szukasz kogoś, kto mi zrobi zmodyfikowanego DiabloModa (Nowe postacie, itemy itp). Dam za to adma.

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.02.2010 16:05

Wątpię by ktoś takowy się znalazł =]
Spora część tutaj posiada własny serwer a kolejny admin to kolejny obowiązek ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.02.2010 20:15

Wątpię by ktoś takowy się znalazł =]
Spora część tutaj posiada własny serwer a kolejny admin to kolejny obowiązek ;)


Dobra, to niech ktoś powie jak zrobić item, dzięki któremu mamy nieskończoną amunicję i nie musimy przeładowywać?

Oraz jak zrobić, aby jakaś klasa miała zredukowaną widoczność do 50%, grawitację zmniejszoną i co 10 sekund dostawała granata?

#4 flare

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Italy
Offline

Napisano 10.02.2010 22:57

jak sam nie umiesz tego napisac to popatrz w kod dm :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 12.02.2010 13:00

jeśli się nie mylę to powinieneś skorzystać z pluginów ( z ich kodu) chodzi mi tutaj o nieskończoną amunicje.
Co do tej postaci :
He możesz zaczerpnąć z kody łowcy.
Grawitacja i nie widzialność to z kolei z kodu ninjy.


Co do oferty na admina to raczej mało osób się skusi :spadowa:

Jak znajdę dziś czas to podam ci dokładnie który kod będziesz musiał edytować, powiem jak ale nauczyć się musisz sam.
Chyba że chcesz za każdym razem tu przybiegać <_<

Dobra mam :

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 8
if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}

Zmian to na:
			if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 8
			else if (player_class[id] == Twoja Klasa )
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 120

				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}


Gravitacja:

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}

Zamień to na

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if (plater_class[id] == Twoja Klasa)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3)  // < tu zmień
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}


Wydaje mi się , że powinno działać , ale pewny nie jestem. W przypadku za dużej lub za małej grawitacji zmień tu "// < tu zmień" chodzi oczywiście o tą ostatnią liczbę.
Powinno działać. Jeśli się pomyliłem proszę poprawcie mnie :] :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 16.02.2010 17:22

W tym problem, ze przy dodawaniu klasy bez żadnych mocy wyskakuje error. ;/

#7 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 20.02.2010 19:34

jaki ma sens klasa bez żadnych mocy? :unsure:
a te errory wyskakują przy kompilacji?
Jak tak to je pokaż...
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.02.2010 03:10

Dobra, skompilowała się sama klasa. Ale jak próbuje dodać te moce to błędy wychodzą... :/

I jak wchodze na serwer i chce klase wybrać, to jest Cziter, ale nie da się wybrać...

Jak zrobić bazę danych pod 5.8d a Diablo pod 5.9l?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 03:24


#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.02.2010 11:23

Bazę robisz tak samo ^D^
  • +
  • -
  • 0

#10 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 23.02.2010 14:08

sprawdź jeszcze raz czy zrobiłeś wszystko tak jak podane w poradniku
i jak chcesz mieć klase jak nie masz bazy? :mellow:
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#11 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.02.2010 14:20

Omg. Baze danych mam na xaa.pl.. Tylko chce bazę danych z 5.8d na diablomod 5.9l, zeby gracze mogli wybierac klase zawsze... I nie wchodzą mi umiejętności postaci typu mniejsza grawitacja. :/ A sama postać wchodzi, tylko wybrać sie jej nie da.

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.02.2010 16:03

dodaj kolejna literke do cvara diablo_classes albo wez w ogóle wyłącz ta opcje przydatne jak robi sie wieksza liczbe klas
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.02.2010 16:29

Ok, ale co z tymi mocami? Nie działają... :/

Takie błędy:


Dołączona grafika

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 16:37


#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.02.2010 19:32

Nie zamknąłeś gdzieś nad 600 linijką
}
:F
  • +
  • -
  • 0

#15 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.02.2010 21:34

Nie zamknąłeś gdzieś nad 600 linijką

}
:F


Z tym, że nie wiem gdzie...

Na widzialność mam tak:

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 8
			else if (player_class[id] == Cziter)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 120

				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}

A na grawitacje tak:

if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if (plater_class[id] == Cziter)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}


#16 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 23.02.2010 22:40

Nie zamknąłeś gdzieś nad 600 linijką

}


:F


Podane przez ciebie fragmenty są w 7k linijce <_<

A co do pierwszego errora przy kompilacji też z nim się często napotykałem przy nowych itemach i do dziś nie do szedłem dlaczego się tak dzieje. Ale zrobiłem wszystko od 0 i teraz jest ok :] :ganja:
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#17 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 23.02.2010 22:45

Dobra podam przykład:

linika 600: odwolanie do funkcji przykładowa_funkcja(id)

linia 3000: zabrakło jesnego zamkniecia klamry }

Linia 3100: public przykładowa_funkcja(id)

Kompilator idzie od początku widzi w 600 lini odwolanie do przykładowa_funkcja(id), ale przez nie zamknieta klamre, nie widzi funkcji przykładowa_funkcja(id) i wywala undefined symbol przykładowa_funkcja(id).

Czyli defakto, nie da sie wycenic za latwo gdzie jest blad... Najlepiej przerabiac 1 funkcje na raz i kompilowac, dla sprawdzenia poprawnosci całosci zmian.
  • +
  • -
  • 1

#18 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 23.02.2010 22:57

???:(
Miło że opisałeś tego działanie , ale muszę przeczytać to jeszcze z 10 razy , aby zrozumieć ;>

@ edit
Dobra rozumiem.
Ważna przestroga dla wszystkich!

Przerabiać po jednej funkcji , aby uniknąć błędów które problem będzie znaleźć. Czy jakoś tak :P

Użytkownik Pavulon edytował ten post 24.02.2010 11:44

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#19 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.02.2010 23:11

Ale ze wszystkim jest okej, dopóki nie wgrałem mocy dla klasy, przedtem wszystko się ładnie kompilowało. ; /

Jak dam *.sma to pomożecie?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.02.2010 23:11


#20 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 23.02.2010 23:28

Ktos moglby zrobic program, ktory liczy liczbe klamer otwartych i zamknietych miedzy kolejnymi "public" i "stock". I w razie nie roznej ich ilosci, zasygnalizowac, ze miedzy tym a tym (liniki) jest cos nie tak. Nie jest to trudne, nawet goq chyba by tego nie zepsuł, ale mi sie nie chce, bo nie robie takich bledow, bym gubił miejsce gdzie moze byc blad ^_^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych