Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Exp postaci.
#1
Napisano 08.02.2010 15:44
Oraz jak dodać jakieś itemy/klasy?
#2
Napisano 08.02.2010 15:56
#3
Napisano 08.02.2010 16:10
co do expa wystarczy odpowiednio cvary ustawic,co do klas i itemkow gdzies na forum sa poradniki
To napisz mi ile wpisać? Zeby było dobrze?
Oraz czemu jak nowy gracz wchodzi, to nei może wybrać klasy? Wpisuje /klasa i nic, nawet reconnect nie pomaga? Dopiero po zmianie mapy ma.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 08.02.2010 16:14
#4
Napisano 08.02.2010 16:35
diablo_xpbonus2 120
diablo_dmg_exp 12
klasa wchodzi po mapie dlatego ze uzywasz wersji 5.9l i trgo nie mozna chyba zmienic
#5
Napisano 08.02.2010 18:54
#6
Napisano 12.02.2010 12:20
Ta wersja tak w sobie ma. Nowy gracz po wejściu wysyła swoje informacje do bazy mysql. Tam są one zapisane.
Dopiero po zmianie mapy wysyłana jest wiadomość zwrotna z lvl i expem klas danego gracza.
Czemu tak jest? Patrz 2 linijki wyżej.
Co do tego co powiedział flare
Możesz samemu pokombinować i ustawić tak jak będzie się tobie podobało.
Jest jeszcze drugi sposób a w zasadzie współdziała z tym pierwszym.
Możesz zmienić progi: (są to te cyferki tzn to jest ilość exp przypadająca na dany poziom)
new LevelXP[100] = { 0, 50, 100, 150, 200, 275...
Użytkownik KoRnY edytował ten post 12.02.2010 12:20
#7
Napisano 12.02.2010 17:05
#9
Napisano 13.02.2010 14:27
Załączone pliki
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 13.02.2010 14:48
Dał być cos w rodzaju funkcji kwadratowej z a*x^3+b*x^2+c*x+d z dobieralnymi a,b,c,d by byla lepsza kontrola nad tym...
No i może graficzna interpretacja tego (wykres exp'a od lvl'a) i bylo by to wpelni użyteczne.
Edit: Aaa i musi w programie byc zabezpieczenie (przy uzyciu funkcji tej co wyzej) by nie bylo sytuacji ze exp[i]>exp[i+1]
new LevelXP[100] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20, //21 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40, //40 41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60, //60 61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80, //80 81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100}Przyklad wygenerowany z programu
Edit: brakuje tez ostatniego lvl'a nie do osiągnięcia
Edit2: od 0 do 100 jest 101 rekordow, wiec bedzie error przy kompilacji - zla liczba elementow do rozmiaru tablicy
#11
Napisano 13.02.2010 17:48
edit jak ktos chce to macie kod
uses crt; var i,k:integer; prog:real; plik:text; begin clrscr; writeln('Witaj w prostym programie tworzacym tabele expa do DM by G[o]Q'); write('podaj wartosc poczatkowa ');readln(prog); write('podaj max. lvl ');readln(i); assign(plik,'tabela.txt'); rewrite(plik); write(plik,'new LevelXP[',i,'] = {0,'); for k:=1 to i-2 do begin write(plik,prog*k:0:0,','); if (k mod 20)= 0 then if k<22 then writeln(plik,' //',k+1) else writeln(plik,' //',k); end; write(plik,prog*i:0:0,'}'); close(plik); clrscr; write('tabela zostala zapisana w pliku tabela.txt'); readln; end.
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 13.02.2010 17:50
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Napisano 13.02.2010 17:49
#13
Napisano 13.02.2010 18:16
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 13.02.2010 18:21
np:
exp[i+1]=exp[i]+a*x^2+b*x+c
czyli mozesz zrobic:
10,20,30,40,50 (a,b=0,c=10)
10,20,40,70,110 (a,c=0,b=10)
10,11,15,24,40,65,101 (a=1,b,c=0)
i kombinacje
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych