Otoz chcialem wbudowac jakis item w dana klase w celu "ulepszenia"
Zrobilem to nastepujaco:
public select_class_menu(id, key) { g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag } case 1: { player_class[id] = Mnich player_b_inv[id] = 150 } case 2: { player_class[id] = Paladyn } case 3: { player_class[id] = Zabojca } case 4: { player_class[id] = Nekromanta g_haskit[id] = 1 } case 5: { player_class[id] = Barbarzynca } case 6: { player_class[id] = Ninja } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 } }
Ok tak dziala wszystko.
Natomiast gdy gracz wpisze /drop owa zdolnosc sie rowniez dropuje z itemem. Jak sprawic aby zdolnosc sie nie dropowala? Diablo 5.9l.
Użytkownik Nosek edytował ten post 06.02.2010 18:20