może jest coś podobnego
Użytkownik BAND edytował ten post 03.02.2010 15:22
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.02.2010 13:00
Użytkownik BAND edytował ten post 03.02.2010 15:22
Napisano 03.02.2010 14:46
Napisano 03.02.2010 15:24
Napisano 03.02.2010 15:29
proszę model skrzynkidaj model skrzynki
Użytkownik BAND edytował ten post 03.02.2010 15:35
Napisano 03.02.2010 17:51
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "skrzynki?" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new bool:staw_skrzynke[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_touch("player","toucher","kase_daj") register_clcmd("skrzynka","postaw_skrzynke") register_cvar("amx_dodac_kase","1000") register_cvar("amx_szansa_dostania","4") } public plugin_precache(){ precache_model("models/w_ammocrate.mdl"); } public kase_daj(Toucher, Touched){ if(staw_skrzynke[Toucher] == false){ new asd = random_num(1,get_cvar_num("amx_szansa_dostania")); if(asd == 1){ cs_set_user_money(Toucher,cs_get_user_money(Toucher)+get_cvar_num("amx_dodac_kase")); } remove_entity(Touched); } } public postaw_skrzynke(id){ new ent = create_entity("info_target") if (pev_valid(ent) && is_user_alive(id) && staw_skrzynke[id] == false) { new Float:vorigin[3],voriginf[3]; staw_skrzynke[id] = true; set_pev(ent, pev_classname, "skrzynka"); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_ammocrate.mdl"); set_pev(ent, pev_gravity, 1.0); get_user_origin(id, vorigin, 1); IVecFVec(vorigin, voriginf); engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, voriginf); set_task(4.0,"daj_true",id) } return ent; } public daj_true(id){ staw_skrzynke[id] = false; }dwa cvary
amx_dodac_kase- ile kasy ma dodawać
amx_szansa_dostania- jak jest szansa dostania kasy jak ustawisz 5 szansa trafienia będzie 1 do 5 jak ustawisz 6 to 1 do 6 etc.
Użytkownik DarkGL edytował ten post 03.02.2010 17:56
Napisano 03.02.2010 19:09
Napisano 04.02.2010 10:20
chodzi mu chyba o cos jak pickup present tylko zmienic model na model skrzynki i masz idealne + dzwieki i wszystko bo pewnie tez ma byc tak ze rozrzucasz skrzynki one sie respia po zebraniu co jakis czas i ich pozycja jest zapisana w pliku *.cfg i admin moze rozrzucac skrzynki
Napisano 04.02.2010 14:17
Napisano 04.02.2010 15:36
wgraj pickup present zmien model z prezentu na skrzynke tam sa bonusy :
kasa
m4a1
granaty
AK47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "skrzynki?" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new bool:staw_skrzynke[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_touch("player","toucher","kase_daj") register_clcmd("skrzynka","postaw_skrzynke") register_cvar("amx_dodac_kase","1000") register_cvar("amx_szansa_dostania","4") } public plugin_precache(){ precache_model("models/w_ammocrate.mdl"); } public kase_daj(Toucher, Touched){ if(staw_skrzynke[Toucher] == false){ new asd = random_num(1,get_cvar_num("amx_szansa_dostania")); if(asd == 1){ cs_set_user_money(Toucher,cs_get_user_money(Toucher)+get_cvar_num("amx_dodac_kase")); } remove_entity(Touched); } } public postaw_skrzynke(id){ new ent = create_entity("info_target") if (pev_valid(ent) && is_user_alive(id) && staw_skrzynke[id] == false) { new Float:vorigin[3],voriginf[3]; staw_skrzynke[id] = true; set_pev(ent, pev_classname, "skrzynka"); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_ammocrate.mdl"); set_pev(ent, pev_gravity, 1.0); get_user_origin(id, vorigin, 1); IVecFVec(vorigin, voriginf); engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, voriginf); set_task(4.0,"daj_true",id) } return ent; } public daj_true(id){ staw_skrzynke[id] = false; }dwa cvaryamx_dodac_kase- ile kasy ma dodawaćamx_szansa_dostania- jak jest szansa dostania kasy jak ustawisz 5 szansa trafienia będzie 1 do 5 jak ustawisz 6 to 1 do 6 etc.
więcej info by się przydało bo działałem na ślepo
Napisano 04.02.2010 16:58
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych