{ player_item_name[id] = "Wspomagacz AWP" player_item_id[id] = rannum player_b_sniper[id] = random_num(1,1) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z awp",player_item_name[id],player_b_sniper[id]) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytanie dot. itemów.
Started By
Krejzol
, 02.02.2010 17:16
12 replies to this topic
#1
Posted 02.02.2010 17:16
Witam. Mógłby mi ktoś odpowiedź czy jeżeli zrobie item awp 1/1 to musze dodawać coś gdzieś jeszcze? np
#2
Posted 02.02.2010 17:27
Widzę dodajesz nawet nie wiesz co.
player_b_sniper[id] = random_num(1,1)
Funkcja b_sniper zabija tylko w przypadku scouta i wtedy też jest przy zabójstwie przechwytywany emessage i zamieniany na zabójstwo ze scouta, bo inaczej interpreter ustawia automat czyli bodajże samobójstwo.
Także, żeby było dobrze musisz napisać nową funkcję która odwołuje się do awp i interpretuje zabójstwo jako awp.
player_b_sniper[id] = random_num(1,1)
Funkcja b_sniper zabija tylko w przypadku scouta i wtedy też jest przy zabójstwie przechwytywany emessage i zamieniany na zabójstwo ze scouta, bo inaczej interpreter ustawia automat czyli bodajże samobójstwo.
Także, żeby było dobrze musisz napisać nową funkcję która odwołuje się do awp i interpretuje zabójstwo jako awp.
#3
Posted 02.02.2010 17:33
A dokladniej jaką funkcje?
#4
Posted 02.02.2010 17:38
No i mój błąd, nie trzeba tutaj przechwycić message zabójstwa Ale tak czy inaczej zrobić warunek w tej lub napisać nową:
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#5
Posted 02.02.2010 17:43
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") } return PLUGIN_HANDLED } /* ==================================================================================================== */ public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_ARCTIC WARFARE MAGNUM && player_class[id]!=Ninja) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_sniper2[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") } return PLUGIN_HANDLED } /* ==================================================================================================== */Czyli tak muszę mieć?
Edited by Krejzol, 02.02.2010 17:50.
#6
Posted 02.02.2010 18:02
Nie wiem po co robisz nową funkcję w której warunkiem dalej jest dawny parametr. Dlatego masz tu inny i potem ustawiaj player_b_awp[id] = random_num( 1, X )
CSW_ARCTIC WARFARE MAGNUM , skąd ta nazwa, tak po za tym ja już by taka była to CSW_ARCTIC_WARFARE_MAGNUM
player_b_sniper2[attacker_id]) == 1) ???? Wywołujesz sniper, żeby potem sprawdzać sniper2 bezsens.
Za to sobie nie dam uciąć ręki ale chyba tak powinno być: UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") , przynajmniej na logikę
CSW_ARCTIC WARFARE MAGNUM , skąd ta nazwa, tak po za tym ja już by taka była to CSW_ARCTIC_WARFARE_MAGNUM
player_b_sniper2[attacker_id]) == 1) ???? Wywołujesz sniper, żeby potem sprawdzać sniper2 bezsens.
public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_awp[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Za to sobie nie dam uciąć ręki ale chyba tak powinno być: UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") , przynajmniej na logikę
#7
Posted 02.02.2010 18:29
public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
A jeżeli bym chciał zrobić 1/1 z noża to ma to wyglądać następująco?
?
#8
Posted 02.02.2010 18:32
Tak. Tylko za CSW_KNIFE musisz zamknac ) "CSW_KNIFE)"
Edited by Nosek, 02.02.2010 18:33.
#9
Posted 02.02.2010 19:53
public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
if ([b]player_b_awp[attacker_id][/b] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
A jeżeli bym chciał zrobić 1/1 z noża to ma to wyglądać następująco?
?
Zmien player_b_awp na player_b_knife np... bo nie bedzie Ci dzialac, tzn 2 itemki w 1^
#10
Posted 02.02.2010 22:06
kłania się szukanie na forum jest podane dokładnie wszystko na temat knife mastera co trzeba zrobić "gotowiec"
#11
Posted 02.02.2010 22:36
A w dziale nowosci jest 66 itemow i nawet gotowy mod, ale nikomu nie mowcie :F
Krejzol mieszasz sie strasznie w tym kodzie...
Krejzol mieszasz sie strasznie w tym kodzie...
#12
Posted 03.02.2010 07:56
A dokładnie gdzie? Bo szukałem 15 minut i nic. ;xA w dziale nowosci jest 66 itemow i nawet gotowy mod, ale nikomu nie mowcie :F
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users