Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprawa LongJumpNie zakladaj tematu, a przeczytaj tu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 31.01.2010 00:33

Lub wykonaj to sam:
Znajdź i usuń:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")


Znajdź i usuń:
public Forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
 static Float:fPunchAngle[3]
 pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle)
 if( fPunchAngle[0] == -5)
 {
 if(fm_get_user_longjump(id) && JumpsLeft[id]>0)JumpsLeft[id]--
 
 write_hud(id)
 
 if(JumpsLeft[id]<1) fm_set_user_longjump(id,false,true)
 return FMRES_HANDLED
 }
 return FMRES_IGNORED
}


Znajdź:
public client_PreThink ( id ) 
{ 
 new button2 = get_user_button(id);

Zamień na:
public client_PreThink ( id ) 
{
new button2 = get_user_button(id);
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo);

if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE)
{
if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
{
if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 )
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND )

JumpsLeft[id]--

new Float:va[3],Float:v[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0
v[2]=300.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
}
}
}
}


Edit by Miczu:

public count_jumps(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
		else JumpsMax[id]=0
	
		new clip,ammo
		new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
		if(weapon == CSW_KNIFE && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
	}
}
i zamieniamy na:

public count_jumps(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
		else JumpsMax[id]=0
	}
}

Użytkownik Miczu edytował ten post 04.02.2010 20:11


#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 31.01.2010 12:10

Moglem zacytowac, ale kradlbym repute :-)
  • +
  • -
  • 4

#3 BraUn878

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Police
Offline

Napisano 01.02.2010 12:56

Możecie mi powiedzieć co to jest ten long jump?
Bo nie wiem czy się opłaca naprawiać ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.02.2010 13:07

daleki skok :D

Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.02.2010 13:07

  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 01.02.2010 13:31

DarkGL nie farjump, tylko longjump - czylu dlugi skok, lewa ta twoja translacja ;P

A tak na temat, to jest umiejetnosc Paladyna z nozem.
  • +
  • -
  • 0

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 01.02.2010 14:25

Niestety nie posiadam tego:
public client_PreThink ( id ) 
{ 
 new button2 = get_user_button(id);

  • +
  • -
  • 0

#7 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 01.02.2010 14:59

Jaką wersję DiabloMod'a posiadasz ?

#8 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 01.02.2010 15:01

5.9l

Sma niżej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 01.02.2010 15:03

Linijka 1562 tutaj masz :P

#10 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 06.03.2010 11:58

Mam taką prośbę czy może mi ktoś podesłać już przerobiony sma? Bo ja tak robiłem ale nic sknociło się jeszcze gorzej...

//edit: Oczywiście .sma musze potem przekompilować czy jak to się tam nazywa?

Użytkownik Magnetix edytował ten post 06.03.2010 11:59

  • +
  • -
  • 0

#11 heya

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:elk
Offline

Napisano 06.03.2010 16:43

moze ktos zapodac ten pil .sam z dzilajacymy skokami dla pala? bo mi cos sie nie udaje te podmienianie i usuwanie tekstow
  • +
  • -
  • 0

#12 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 06.03.2010 17:04

Podeślij .sma to Ci zrobię.

#13 heya

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:elk
Offline

Napisano 06.03.2010 18:38

proszę dbmod_5.9l.rar
  • +
  • -
  • 0

#14 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 06.03.2010 18:42

Łap:

Załączone pliki



#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.03.2010 18:47

Mam taką prośbę czy może mi ktoś podesłać już przerobiony sma? Bo ja tak robiłem ale nic sknociło się jeszcze gorzej...

//edit: Oczywiście .sma musze potem przekompilować czy jak to się tam nazywa?

Jeżeli chcesz żeby działało to musisz przekompilować .sma do .amxx bo samo .sma może nie istnieć dla serwera.
  • +
  • -
  • 0

#16 heya

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:elk
Offline

Napisano 06.03.2010 18:52

ehh... nie dzialaja dalej skoki

06 marzec 2010 - 18:52:

Jeżeli chcesz żeby działało to musisz przekompilować .sma do .amxx bo samo .sma może nie istnieć dla serwera.

jak to przekomplikowac?
  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.03.2010 18:55

lokalnie: Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#18 heya

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:elk
Offline

Napisano 06.03.2010 18:58

a bys mi mogl to zrobic? bo ja kompletnie nie wiem o co chodzi ;)
  • +
  • -
  • 0

#19 honey

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 06.03.2010 19:39

Łola boga xD

Załączone pliki



#20 ShadowLight.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:14
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 09.03.2010 20:42

Dzięki u mnie na serwie działa łap karme :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych