Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

M_Antirusher_2.6_alfa widoczność lini z większej odległości


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.01.2010 23:41

Witam

tak jak w temacie, chciałbym aby w M_Antirusher_2.6_alfa linie raszu (te które uniemożliwiają nam ich przekroczenie) były widoczne z większej odległości, gdyż są dopiero wtedy gdy podejdziemy bardzo blisko.
Czy jest to możliwe?

z góry dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.01.2010 09:54

Spróbuj zmienić tu wartości:
				for(new i=0;i<MAX_ZONES;i++){
if((map_cors_origin[0+i*6]-450 < orrigins[0] < map_cors_origin[0+i*6]) && (map_cors_origin[2+i*6]-100 < orrigins[1] < map_cors_origin[3+i*6]+100) && (map_cors_origin[4+i*6] < orrigins[2] < map_cors_origin[5+i*6])){
zone_warn(players[j],i,0,orrigins)
}
else if((map_cors_origin[1+i*6] < orrigins[0] < map_cors_origin[1+i*6]+450) && (map_cors_origin[2+i*6]-100 < orrigins[1] < map_cors_origin[3+i*6]+100) && (map_cors_origin[4+i*6] < orrigins[2] < map_cors_origin[5+i*6])){
zone_warn(players[j],i,1,orrigins)
}
if((map_cors_origin[0+i*6]-100 < orrigins[0] < map_cors_origin[0+i*6+1]+100) && (map_cors_origin[2+i*6]-450 < orrigins[1] < map_cors_origin[2+i*6]) && (map_cors_origin[4+i*6] < orrigins[2] < map_cors_origin[5+i*6])){
zone_warn(players[j],i,2,orrigins)
}
else if((map_cors_origin[0+i*6]-100 < orrigins[0] < map_cors_origin[0+i*6+1]+100) && (map_cors_origin[3+i*6] < orrigins[1] < map_cors_origin[3+i*6]+450) && (map_cors_origin[4+i*6] < orrigins[2] < map_cors_origin[5+i*6])){
zone_warn(players[j],i,3,orrigins)
}
} // nigdy nie bedziesz widzial przednia i tylna lub lewa i prawa sciane rownoczesnie wiec jest else


zamieniając np. +/- 450(lub 100) na coś większego
  • +
  • -
  • 1

#3 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.02.2010 21:57

dzięki, do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.02.2010 22:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych