Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pomoc z blockmaker ;>
#1
Napisano 30.01.2010 13:34
#2
Napisano 30.01.2010 16:55
ściągasz hlmv ładujesz za pomocą niego model
potem textures masz tam listę tekstur wybierasz sobie któraś dajesz export bawisz się texturą w jakimś programie graficznym
zapisujesz jako bmp z palęta kolorów kolor indeksowany wczytujesz tetxure za pomocą import texture w zakładce model display możesz zobaczyć jak twój model wygląda
no i file->>save model as i masz model prościej już chyba nie można
#3
Napisano 30.01.2010 19:18
hmm
ściągasz hlmv ładujesz za pomocą niego model
potem textures masz tam listę tekstur wybierasz sobie któraś dajesz export bawisz się texturą w jakimś programie graficznym
zapisujesz jako bmp z palęta kolorów kolor indeksowany wczytujesz tetxure za pomocą import texture w zakładce model display możesz zobaczyć jak twój model wygląda
no i file->>save model as i masz model prościej już chyba nie można
Jak juz zrobie se ta teksture i chce ja zaladowac to pisze error loading bmp texture , albo zaladuje i w ogóle nic nie widac tylko tlo :s plox help
Użytkownik Diablix edytował ten post 30.01.2010 19:27
#4
Napisano 30.01.2010 19:29
Edytuj to w gimpie. Jak załadujesz teksture to zmień tryb na RGB. Potem jak skończysz to zmień na indeksowany
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 30.01.2010 19:37
#5
Napisano 30.01.2010 19:31
Użytkownik Diablix edytował ten post 30.01.2010 19:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych