Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o pomoc w pluginie :)Za pomoc REPUTACJA! Poświęć te 5min za +1 Reputacji!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Devos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 27.01.2010 21:19

Siemka. Mam przerobiony przezemnie plugin i proszę o to żeby mi przerobić ten kod żeby nie można było tego kupywać tylko żeby to admin dawał. I żeby po zamianie w moim power modzie był inny wygląd ludzi i nowy wygląd rąk. Modele sam wsadze tylko nie umiem tego dodać.
Kod tutaj!
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Power Mod -=Dodatkowe Moce=-"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Devos"

new is_power[33]
new power_mode
new power_cost

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	power_mode=register_cvar("power_mode","1")
	power_cost=register_cvar("power_cost","10000")
	register_event("ResetHUD","info","be")
	register_event("DeathMsg","func_unpower","a")
	register_clcmd("say /power","func_power")
	is_power[32]=0
}
public func_power(player){
	if(get_pcvar_num(power_mode)==1){
		if(!is_user_alive(player)){
			client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, aby dostac moce!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(cs_get_user_money(player)<get_pcvar_num(power_cost)){
			client_print(player,print_center,"Masz za malo kasy!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		if(is_power[player]==0){
			cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(power_cost))
			set_user_health(player,10000)
			set_user_gravity(player,0.65)
			set_user_footsteps(player,1)
			set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
			client_print(player,print_center,"Dostales Moce!")
			is_power[player]=1
		}
	}
}

public info(id){
	if(get_pcvar_num(power_mode)==1)
	{
		client_print(id,print_chat,"Na tym serwerze zainstalowano power Mod -=Dodatkowe Moce=-.")
	}
	if(is_power[id]==1){
		set_user_health(id,10000)
		set_user_gravity(id,0.65)
	}
}
public client_PreThink(id){
	new clip,ammo
	if(is_power[id]==1)
	{
		if(get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_KNIFE && get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_C4)
		{
			client_cmd(id,"weapon_knife")
		}
		if(get_user_armor(id)<=100)
		{	
			cs_set_user_armor(id,0,CS_ARMOR_NONE)
		}
		set_user_maxspeed(id,500.0)
		client_cmd(id,"cl_forwardspeed 1000;cl_backspeed 1000;cl_sidespeed 1000")
	}
}
public func_unpower(id){
	new id=read_data(2)
	if(is_power[id]==1){
		set_user_gravity(id,1.0)
		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
		set_user_footsteps(id,0)
		set_user_health(id,100)
		client_print(id,print_center,"Juz nie masz mocy UG!")
		is_power[id]=0
	}
}
 public client_disconnect(id)
 {
	is_power[id]=0
 }

Za pomoc daje karme!

Dobra już nie proszę o modele i ręce. Pomóżcie tylko w tym żeby tego nie dało się kupować tylko admin to dawał graczą. Za to też dam +1 Reputacji! Albo +2 jak sie da!

Użytkownik Devos edytował ten post 27.01.2010 20:36

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.01.2010 21:59

Po prostu zablokować kupowanie komendą "say /power" i dodać opcję np "amx_power nick" ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Devos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 27.01.2010 22:41

Własnie tak sie nie da. I nie można AMX_POWER tylko samo "power <nick>" ale i jedno i drugie nie działa :(.

Bo jak sie nudze zdarzy mi sie pograc z botkami. A zombie mody działają na amx 1.8.0+ a na tych amx juz boty nie działają. A ja lubie sobie ponawalać w cos takiego jak zombie. A ten plug działa na 1.7.6 więc chciałem takiego zombie zmontować co na początku rundy bym botą dawał po 10000 hp i bym se w nie nawalał XDD.

A żeby komenda amx_power <nick> działała to trzeba coś w tym kodze przerobić. a u mnie c++ cienko!

Użytkownik Devos edytował ten post 27.01.2010 22:42

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.01.2010 00:11

Sprawdź:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Power Mod -=Dodatkowe Moce=-"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Devos"

new is_power[33]
new power_mode

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
power_mode = register_cvar("power_mode","1")
register_event("ResetHUD","info","be")
register_event("DeathMsg","remove_power","a")
register_concmd("amx_power","admin_power",ADMIN_KICK,"<nick, #userid, authid> - toggle extra powers")
is_power[32]=0
}

public admin_power(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED

if(!get_pcvar_num(power_mode))
{
client_print(id, print_center, "Plugin %s jest aktualnie wylaczony", PLUGIN)
return PLUGIN_HANDLED
}

new arg[37]
read_argv(1,arg,36)

new player = cmd_target(id,arg,7)
if (!player)
{
client_print(id, print_center, "Nie znaleziono gracza %s", arg)
return PLUGIN_HANDLED
}

new name[32]
get_user_name(player, name, 31)

if(!is_user_alive(player))
{
client_print(player,print_center,"Gracz musi byc zywy aby dostac moce!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (is_power[player])
remove_power(player+1337)
else
give_power(player)

client_print(player,print_center,"Gracz %s %s moce.", name, is_power[player]?"otrzymal":"stracil")
return PLUGIN_HANDLED

}

public give_power(player)
{
set_user_health(player, 10000)
set_user_gravity(player, 0.65)
set_user_footsteps(player, 1)
set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(player, print_center,"Dostales Moce!")
is_power[player]=1
}

public remove_power(id)
{
new vid

if (id>1337)
vid = id - 1337
else
vid = read_data(2)


if(is_power[vid])
{
set_user_gravity(vid, 1.0)
set_user_rendering(vid, kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
set_user_footsteps(vid, 0)
set_user_health(vid, 100) //WTF ?! ustawianie HP po smierci ?!
client_print(vid, print_center,"Juz nie masz mocy UG!")
is_power[id] = 0
}
}

public info(id)
{
if(get_pcvar_num(power_mode))
{
client_print(id,print_chat,"Na tym serwerze zainstalowano power Mod -=Dodatkowe Moce=-.")

if(is_power[id])
{
set_user_health(id,10000)
set_user_gravity(id,0.65)
}
}
}

public client_PreThink(id)
{
new clip,ammo

if(is_power[id])
{
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(weapon!=CSW_KNIFE && weapon!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
if(get_user_armor(id)<=100) //WTF ?!
{
cs_set_user_armor(id,0,CS_ARMOR_NONE) //zerowanie armora gdy ma <=100 ? a jak wiecej to juz nie ?!
}
set_user_maxspeed(id,500.0)
client_cmd(id,"cl_forwardspeed 1000;cl_backspeed 1000;cl_sidespeed 1000")
}
}

public client_disconnect(id)
{
is_power[id] = 0
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Devos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 28.01.2010 09:47

Plugin teraz nie działa. Skomplikowało się ok. Ale teraz w ogóle nie można się w to zmienić. ;/ a juz myslalem że ok bedzie.
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.01.2010 10:06

A poprzednio działał ? :o

Testowałem przed chwilą.
Pobrałem kod z poprzedniego posta, skompilowałem, dodałem plugin, odpaliłem dedyka na lapie, odpaliłem cs'a i...

Działa :mur:

Użytkownik Pavulon edytował ten post 28.01.2010 10:15

  • +
  • -
  • 0

#7 Devos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 28.01.2010 10:43

Ale nie weim co pisać zeby dać to komuś.


EDIT: A sorry. "amx_power <nick>" Działa! +1 Dla Ciebie!

Użytkownik Devos edytował ten post 28.01.2010 10:46

  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.01.2010 10:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.01.2010 10:55

Temat otwarty na życzenie autora.
  • +
  • -
  • 0

#10 Devos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 28.01.2010 11:23

To już jedne i ostatnie pytanie.

Jak wywalić niewidzialność. Bo jak gram z B.O.T'em to nie widze go a on mnie ciach i padam. Mógł by ktoś zmodyfkikować to żeby było się widzialym? Dam Reputacje +1.
  • +
  • -
  • 0

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.01.2010 11:27

usuń:
set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)

a przy okazji i to też można usunąć:
set_user_rendering(vid, kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)

  • +
  • -
  • 1

#12 Devos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 28.01.2010 11:52

dzięki +1 dla ciebie. Działa. Ale mam problem. Bo ten głupi bot sobie bierze M4 i cwaniaczy. A on ma tylko z nozem biegać. Jak to zrobić? Za to też plus :D

To jak. Pomoże ktoś z tym? Bo ten bot mnie bedzie ubijał. Bo ma 10k hp i m4. A ja chce zeby mial 10k hp i nóż.
Dam +2 :D
  • +
  • -
  • 0

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.01.2010 12:26

Z botami to jest "skomplikowańsze".
Można by im najwyżej usunąć wszystkie bronie i blokować może jakoś podnoszenie.
  • +
  • -
  • 0

#14 Devos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 28.01.2010 12:37

Kurde. Bo chciałbym zablookować broń jednemu botowi
a tak sie nie da ;/

Boty to takie głupie bugi. To trudno.
hmm.,. A nie ma jakiegos pluginu co blokuje graczowi uzywanie broni???
  • +
  • -
  • 0

#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.01.2010 12:42

A nie ma jakiegos pluginu co blokuje graczowi uzywanie broni???

Graczowi czy botowi ?
  • +
  • -
  • 0

#16 Devos

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:13
  • Lokalizacja:W Domu
Offline

Napisano 28.01.2010 13:58

Dobra już to zrobiłem. Bot normalnie z nozem biega. Tylko z początku go tez trzeba z noża.

Dam za to +2 reputacji:

Chce aby zamieniony w to gracz dostawał nowy model wyglądu. Może ktoś przerobić ten plugin:

[
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Power Mod -=Dodatkowe Moce=-"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Devos"

new is_power[33]
new power_mode

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
power_mode = register_cvar("power_mode","1")
register_event("ResetHUD","info","be")
register_event("DeathMsg","remove_power","a")
register_concmd("amx_power","admin_power",ADMIN_KICK,"<nick, #userid, authid> - toggle extra powers")
is_power[32]=0
}

public admin_power(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2)) 
return PLUGIN_HANDLED

if(!get_pcvar_num(power_mode))
{
client_print(id, print_center, "Plugin %s jest aktualnie wylaczony", PLUGIN)
return PLUGIN_HANDLED
}

new arg[37]
read_argv(1,arg,36)

new player = cmd_target(id,arg,7)
if (!player)
{
client_print(id, print_center, "Nie znaleziono gracza %s", arg)
return PLUGIN_HANDLED
}

new name[32]
get_user_name(player, name, 31)

if(!is_user_alive(player))
{
client_print(player,print_center,"Gracz musi byc zywy aby dostac moce!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (is_power[player])
remove_power(player+1337)
else
give_power(player)

client_print(player,print_center,"Gracz %s %s moce.", name, is_power[player]?"otrzymal":"stracil")
return PLUGIN_HANDLED

}

public give_power(player)
{
set_user_health(player, 2000)
set_user_gravity(player, 1.0)
set_user_footsteps(player, 1)
client_print(player, print_center,"Dostales Moce!")
is_power[player]=1
}

public remove_power(id)
{
new vid

if (id>1337)
vid = id - 1337
else
vid = read_data(2)


if(is_power[vid])
{
set_user_gravity(vid, 1.0)
set_user_footsteps(vid, 0)
set_user_health(vid, 100)
client_print(vid, print_center,"")
is_power[id] = 0
}
}

public info(id)
{
if(get_pcvar_num(power_mode))
{
client_print(id,print_chat,"")

if(is_power[id])
{
set_user_health(id,2000)
set_user_gravity(id,1.0)
}
}
}

public client_PreThink(id)
{
new clip,ammo

if(is_power[id])
{
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(weapon!=CSW_KNIFE && weapon!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
if(get_user_armor(id)<=100)
{ 
cs_set_user_armor(id,0,CS_ARMOR_NONE)
}
set_user_maxspeed(id,500.0)
client_cmd(id,"cl_forwardspeed 300;cl_backspeed 200;cl_sidespeed 400")
}
}

public client_disconnect(id)
{
is_power[id] = 0
}

Pomoże ktoś z tym modelem ??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych