/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ty" #define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu"); register_clcmd("AwesomeMenu", "mymenu"); } public client_authorized(id) { client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"AwesomeMenu^"") } public mymenu(id){ show_menu(id, MYMENU_KEYS, "yDiabloMod Menu^n^n r1.w Zmien klase^n r2.w Zapisz exp^n r3.w Wyrzuc przedmiot^n r4.w Informacjie o przedmiocie^n r5.w Sklep^n r6.w Reset skilli^n r7.w Moje skille^n r8.w Komendy^n^n r0.y wyłącz^n", -1, "MyMenu"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ switch(key) { case 0: { client_cmd(id, "say /klasa") } case 1: { client_cmd(id, "say /savexp") } case 2: { client_cmd(id, "say /drop") } case 3: { client_cmd(id, "say /item") } case 4: { client_cmd(id, "say /rune") } case 5: { client_cmd(id, "say /reset") } case 6: { client_cmd(id, "say /czary") } case 7: { client_cmd(id, "say /komendy") } case 8: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
problem z kompilacją
Temat rozp. Weed., 26.01.2010 23:57
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.01.2010 23:57
wie może ktoś dlaczego nie moge skompilować tego pluginu?
#2
Napisano 27.01.2010 00:28
#include
#include
Tu powinny być biblioteki dołączone
np.
#include
Tu powinny być biblioteki dołączone
np.
#include <amxmodx>
#3
Napisano 27.01.2010 07:57
ale tel plugin kiedys udało mi sie skompilować a teraz coś nie moge.. moze ktoś mi pomoć z kompilacją? skompiować to albo poprawić kod by dało sie go skompilowac.
#4
Napisano 27.01.2010 10:40
Coś takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ty"
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu");
register_clcmd("AwesomeMenu", "mymenu");
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"AwesomeMenu^"")
}
public mymenu(id){
show_menu(id, MYMENU_KEYS, "\yDiabloMod Menu^n^n\r1.w Zmien klase^n\r2.w Zapisz exp^n\r3.w Wyrzuc przedmiot^n\r4.w Informacjie o przedmiocie^n\r5.w Sklep^n\r6.w Reset skilli^n\r7.w Moje skille^n\r8.w Komendy^n^n\r0.y wyłącz^n", -1, "MyMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0: {
client_cmd(id, "say /klasa")
}
case 1: {
client_cmd(id, "say /savexp")
}
case 2: {
client_cmd(id, "say /drop")
}
case 3: {
client_cmd(id, "say /item")
}
case 4: {
client_cmd(id, "say /rune")
}
case 5: {
client_cmd(id, "say /reset")
}
case 6: {
client_cmd(id, "say /czary")
}
case 7: {
client_cmd(id, "say /komendy")
}
case 8: {
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#5
Napisano 27.01.2010 13:15
dziękuje + dla Ciebie
#6
Napisano 27.01.2010 13:23
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych