Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Counter S. Deathrun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chicken

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:kajś
Offline

Napisano 25.01.2010 18:19

Siemka.

Jestem nowy, więc nei wiem czy dobrze pisze...
Chodzi o to, że chcę zrobić dla kumpli Deathruna sciągałem gotowe paczki tych AMXX itp, ale nic mi nei działało. Chodzi mi o Counter Strike 1.6 i mam non-steam. Wklejiłem wszystko i nic. A jak to w ogóle się urochamia?? Bo ja wpisywałem coś tam toogle 1 do konsoli serwa i nic ;// Jestem zielony, a chce tyko dla rozrywki zrobić by z kumplami pograć... Chciałbym mieć tam najbardziej bunny hoopa i przenikanie postaci. Co robić?? Czekam na pomoc ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 26.01.2010 11:47

pierw powiedz mi jak tego serwa robisz
czy na swoim kompie czy masz serwer wykupiony?

SemiClip - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
to jest przenikanie
  • +
  • -
  • 0

#3 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2010 13:34

Auto Bunny Hop:

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE

entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED

if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Chicken

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:kajś
Offline

Napisano 26.01.2010 15:15

Więc tak. Mam tego CS 1.6 non-steam i mam w środku hlds. Tam poprostu robie serwa itp ;) Wpisuje nazwe, UDP PORT, Rcon password itd.
Coś jeszcze?? :D

Tak poza tym to, to o bunny hopie nie wiem o co chodzi ;DD Widze że skrypt xD
  • +
  • -
  • 0

#5 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2010 15:26

Jest to plugin do kompilacji :) i wrzuceniu na serwer.
  • +
  • -
  • 0

#6 Chicken

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:kajś
Offline

Napisano 26.01.2010 16:11

Aha ;D Ale co i jak mam zrobić, żeby mój deathurn działał? :D
  • +
  • -
  • 0

#7 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 26.01.2010 20:39

instalujesz amx + metamod
otwierasz plik liblist.gam
usuwasz wszystko
wklejasz to
gamedll "dllsmp.dll"
gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"

i odpal serwer przez hlds
amx powinien dzialac
wejdz na niego i zobacz sam

Użytkownik CeLeS edytował ten post 26.01.2010 20:40

  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.01.2010 20:48

Nic nie kasuj z liblist.gam

Zamień tylko:

gamedll "dlls\mp.dll"

na

gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll"

  • +
  • -
  • 0

#9 Chicken

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:kajś
Offline

Napisano 26.01.2010 20:51

Aha czyli mam poprostu np sciągnąć gotowe AMX i pluginy, potem powklejać to i co dalej?? Do konsoli servera mam wpisywać te cvary np. deathrun_toogle 1??
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.01.2010 20:58

Ściągnij full installer: http://amxx.pl/redir...&use_mirror=dfn

Zainstaluj np. na pulpit żeby był folder addons. Tam przy instalacji w którymś momencie wybierz "Counter Strike".
Potem folder addons kopiujesz do cstrike i zmieniasz w liblist.gam to co napisałem.
A potem tylko wgrywasz pluginy Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A tu na temat cvarów: Cvary - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#11 Chicken

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Lokalizacja:kajś
Offline

Napisano 28.01.2010 14:36

na razie pomogło, zobacze jutro daleszą część czyli cvary i plusginy. A jak bym pobrał gotowe pluginy itp? Tzn ze ma tam ten plik txt amx tak dalej i skopiowal i konieC?? czy musze cos szukac jesczze czy jak??

Więc tak, zaraz pobiore gotwe pluginy itp. Powrzucam wszystko gdzie trzeba i potem co mam zrobić, żeby był bunny hoopp kolejny plugin czy co?? Po 2 jak dodać do mojego, poprzez HLDS'a gdzie robie serwa, muzyczki na serwer?? :D Może to możliwe

Tutaj błędy lub consolka jaka jest http://i49.tinypic.com/kf342q.jpg

Nie wiem, próbowałem, zrobiłem serwa, i było ze tam uzya amxxx itpp, ale jak wpisalem w TEJ konsolce deathrun _toggle 1 a potem cos innego np zeby spraya zablokowal i NIE DZIALA ;//
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych