Pozdrawiam i z gory dziekuje
Użytkownik nyypl edytował ten post 24.01.2010 22:09
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.01.2010 22:04
Użytkownik nyypl edytował ten post 24.01.2010 22:09
Napisano 24.01.2010 22:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){ if(cs_get_weapon_id(idattacker)&CSW_KNIFE){ return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_HANDLED; }
Napisano 25.01.2010 01:35
Napisano 25.01.2010 08:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){ if(cs_get_weapon_id(idattacker)&CSW_KNIFE) { return HAM_IGNORED; } return HAM_HANDLED; }
Napisano 25.01.2010 14:26
Napisano 25.01.2010 15:13
Możemy po prostu anulować obrażenia przez zwrócenie HAM_SUPERCEDE lub HAM_OVERRIDE
Napisano 26.01.2010 01:09
Napisano 26.01.2010 11:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) // Add your code here.. } public PlayerPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) return FMRES_IGNORED set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED } public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) return FMRES_IGNORED set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) // Add your code here.. } public PlayerPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) return FMRES_IGNORED set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED } public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) return FMRES_IGNORED set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }
Użytkownik Pawlak edytował ten post 26.01.2010 11:30
Napisano 26.01.2010 13:00
/groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(56) : error 021: symbol already defined: "plugin_init" /groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(64) : error 021: symbol already defined: "PlayerPreThink" /groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(78) : error 021: symbol already defined: "UpdateClientData_Post" 3 Errors. Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textXVgqdI.amx (compile failed)
Napisano 26.01.2010 13:24
Użytkownik DaddyKuba edytował ten post 26.01.2010 13:25
Napisano 26.01.2010 21:04
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych