Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

POKEMODzapis expa i pokemonów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.01.2010 09:25

A więc mam zainstalowaną tą wersje POKEMODA PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 6 .
Przerobiłem ją na wersje z 252 pokemonami oraz z 180 leveli.
Wszystko działa bez zarzutu po za zapisem expa i pokemonów.
Gdy wyłacze serwer lub zrobie reset serwera wszystkie pokemony i exp jest usuwany (resetowany) czyli nie zapisuje go.
W pliku custom przed komplitowaniem pluginu oczywiście zmieniłem na :
//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
 #define SAVE_ID 	1
Więc powinno go zapisywać na nick .
Czy ten plugin Pokemod jest tak zrobiony ,że potrzeba robić bazę??
Jeśli tak to czy można te zapisywanie do bazy wyłączyć i zmienić na zapis do pliku vault??
A może coś jeszcze źle mam czego sam nie wiem??




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych