Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ukrywanie TYLKO HP i Armor ;)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.01.2010 20:10

Witam,

Przeglądałem plugin HUD Customizer 0.4 i tam jest ukrywanie radaru, hp, armor w jednym. Chciałbym zrobić żeby ukrywało tylko hp i armor.

Ktoś wie może jak to zrobić?

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 16.01.2010 20:40

daj .sma
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_deLL_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.01.2010 20:55

Głupi Ja.. Zapomniałem xD

Przepraszam :)

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "HUD Customizer 0.4" 
#define VERSION "0.4" 
#define AUTHOR "Igoreso" 


// Hides Crosshair, Ammo, Weapons List ( CAL in code ). Players won't be able to switch weapons using list so it's not recommended
#define HUD_HIDE_CAL (1<<0)

// Hides Flashlight, but adds Crosshair ( Flash in code )
#define HUD_HIDE_FLASH (1<<1)

// Hides all. Equal to "hud_draw 0", it removes everything (amx's menus TOO), so it's hardly not recommended.
//#define HUD_HIDE_ALL (1<<2)

// Hides Radar, Health & Armor, but adds Crosshair ( RHA in code )	
#define HUD_HIDE_RHA (1<<3)

// Hides Timer	
#define HUD_HIDE_TIMER (1<<4)

// Hides Money
#define HUD_HIDE_MONEY (1<<5)

// Hides Crosshair ( Cross in code )
#define HUD_HIDE_CROSS (1<<6)

// Draws additional Crosshair, NOT tested.
//#define HUD_DRAW_CROSS (1<<7)



new g_msgHideWeapon
new bool:g_bHideCAL
new bool:g_bHideFlash
//new bool:g_bHideAll
new bool:g_bHideRHA
new bool:g_bHideTimer
new bool:g_bHideMoney
new bool:g_bHideCross
//new bool:g_bDrawCross

new g_cvarHideCAL
new g_cvarHideFlash
//new g_cvarHideAll
new g_cvarHideRHA
new g_cvarHideTimer
new g_cvarHideMoney
new g_cvarHideCross
//new g_cvarDrawCross

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	g_msgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")
	register_event("ResetHUD", "onResetHUD", "b")
	register_message(g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon")
	
	g_cvarHideCAL = register_cvar("amx_hud_hide_cross_ammo_weaponlist", "0")
	g_cvarHideFlash = register_cvar("amx_hud_hide_flashlight", "1")
//	g_cvarHideAll = register_cvar("amx_hud_hide_all", "0")	// NOT RECOMMENDED
	g_cvarHideRHA = register_cvar("amx_hud_hide_radar_health_armor", "1")
	g_cvarHideTimer = register_cvar("amx_hud_hide_timer", "1")
	g_cvarHideMoney = register_cvar("amx_hud_hide_money", "0")
	g_cvarHideCross = register_cvar("amx_hud_hide_crosshair", "0")
//	g_cvarDrawCross = register_cvar("amx_hud_draw_newcross", "0")

	HudApplyCVars()
} 

public onResetHUD(id)
{
	HudApplyCVars()
	new iHideFlags = GetHudHideFlags()
	if(iHideFlags)
	{
		message_begin(MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, id)
		write_byte(iHideFlags)
		message_end()
	}	
}

public msgHideWeapon()
{
	new iHideFlags = GetHudHideFlags()
	if(iHideFlags)
		set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | iHideFlags)
}

GetHudHideFlags()
{
	new iFlags

	if( g_bHideCAL )
		iFlags |= HUD_HIDE_CAL
	if( g_bHideFlash )
		iFlags |= HUD_HIDE_FLASH
//	if( g_bHideAll )
//		iFlags |= HUD_HIDE_ALL
	if( g_bHideRHA )
		iFlags |= HUD_HIDE_RHA
	if( g_bHideTimer )
		iFlags |= HUD_HIDE_TIMER
	if( g_bHideMoney )
		iFlags |= HUD_HIDE_MONEY 
	if( g_bHideCross )
		iFlags |= HUD_HIDE_CROSS
//	if( g_bDrawCross )
//		iFlags |= HUD_DRAW_CROSS


	return iFlags
}

HudApplyCVars()
{
	g_bHideCAL = bool:get_pcvar_num(g_cvarHideCAL)
	g_bHideFlash = bool:get_pcvar_num(g_cvarHideFlash)
//	g_bHideAll = bool:get_pcvar_num(g_cvarHideAll)
	g_bHideRHA = bool:get_pcvar_num(g_cvarHideRHA)
	g_bHideTimer = bool:get_pcvar_num(g_cvarHideTimer)
	g_bHideMoney = bool:get_pcvar_num(g_cvarHideMoney)
	g_bHideCross = bool:get_pcvar_num(g_cvarHideCross)
//	g_bDrawCross = bool:get_pcvar_num(g_cvarDrawCross)
}


#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 16.01.2010 21:18

Witam,

Przeglądałem plugin HUD Customizer 0.4 i tam jest ukrywanie radaru, hp, armor w jednym. Chciałbym zrobić żeby ukrywało tylko hp i armor.

Ktoś wie może jak to zrobić?


Sorry ale niestety nie ma takiej opcji.

HideWeapon

Hides the specified HUD elements.
Flags:

1 (1<<0) - crosshair, ammo, weapons list
2 (1<<1) - flashlight, +
4 (1<<2) - ALL
8 (1<<3) - radar, health, armor, +
16 (1<<4) - timer, +
32 (1<<5) - money, +
64 (1<<6) - crosshair
128 (1<<7) - +

Symbol + mean that an additional crosshair will be drawn. That crosshair looks exactly like the one from Crosshair message.


Event jeżeli już ukrywa HP i AP to i radar.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.01.2010 22:34

Jeżeli zależy Ci na funkcjonalności jedynie, to można utrzymywać stałe wartości HP i AP na hudzie :D pasuje?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych