Prosił bym o przerobienie tego pluginu
Żeby nie tylko TT mogli go używać ale i też CT
http://amxx.pl/post-...ornetkasma.html
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.01.2010 13:31
#2
Napisano 16.01.2010 13:40
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "+lornetka" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "R3X" #define STD_FOV 90 new gcvarMaxZoom,gcvarMinZoom; new gcvarDistance; new gmsgFOV, gmsgScreenFade; new giFOV[33]; new bool:useNow[33]; new gHUD; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); gcvarMaxZoom=register_cvar("lornetka_maxzoom","1"); gcvarMinZoom=register_cvar("lornetka_minzoom","30"); gcvarDistance=register_cvar("lornetka_distance", "1");//0-nic, 1-unity, 2-metry gmsgFOV=get_user_msgid("SetFOV"); gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"); gHUD = CreateHudSyncObj(); register_clcmd("+lornetka","cmdPLornetka"); register_clcmd("-lornetka", "cmdMLornetka"); register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart"); } public client_connect(id){ useNow[id] = false; giFOV[id] = STD_FOV; } // Author: B. Josh Becker // Effects.inl //Quote stock Create_ScreenFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha){ message_begin( MSG_ONE,gmsgScreenFade,{0,0,0},id ) write_short( duration ) // fade lasts this long duration write_short( holdtime ) // fade lasts this long hold time write_short( fadetype ) // fade type (in / out) write_byte( red ) // fade red write_byte( green ) // fade green write_byte( blue ) // fade blue write_byte( alpha ) // fade alpha message_end() } //EndOfQuote stock setFOV(id, fov = STD_FOV){ message_begin(MSG_ONE, gmsgFOV, _, id); write_byte(fov); message_end(); } public cmdPLornetka(id){ if(!is_user_alive(id)){ client_print(id, print_center, "Jestes martwy!"); return PLUGIN_HANDLED; } new iZoom = get_pcvar_num(gcvarMinZoom); setFOV(id, iZoom); useNow[id] = true; giFOV[id] = iZoom; Create_ScreenFade(id, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 90); return PLUGIN_HANDLED; } public cmdMLornetka(id){ ClearSyncHud(id, gHUD); setFOV(id); useNow[id] = false; giFOV[id] = STD_FOV; Create_ScreenFade(id, 0, 0, 4, 200, 0, 0, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public fwTraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, tr_handle){ if(!is_user_alive(id)){ if(is_user_connected(id) && useNow[id]) cmdMLornetka(id); return FMRES_IGNORED; } if(!useNow[id]) return FMRES_IGNORED; new iDist = get_pcvar_num(gcvarDistance); if(!iDist) return FMRES_IGNORED; new Float:fOrigin[3], Float:endPos[3]; pev(id, pev_origin, fOrigin); get_tr2(tr_handle, TR_vecEndPos, endPos); new Float:fDistance = get_distance_f(fOrigin, endPos); new szUnites[15]; if(iDist == 1){ copy(szUnites, 14, " jednostek"); }else{ copy(szUnites, 14, "m"); fDistance/=60; } set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.61, 0,0.0,1.0); ShowSyncHudMsg(id,gHUD, "Dystans: %.2f%s^n^nLewy - Przybliz^nPrawy - Oddal", fDistance, szUnites); return FMRES_IGNORED; } public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){ if(!is_user_alive(id) || !useNow[id]) return FMRES_IGNORED; new iButtons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); if(iButtons&IN_ATTACK){ zoom_in(id); set_uc(uc_handle, UC_Buttons, iButtons&(~IN_ATTACK)); set_pev(id, pev_weaponanim, 0); return FMRES_SUPERCEDE; } if(iButtons&IN_ATTACK2){ zoom_out(id); set_uc(uc_handle, UC_Buttons, iButtons&(~IN_ATTACK2)); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } zoom_out(id){ new iMin = get_pcvar_num(gcvarMinZoom); if(giFOV[id] < iMin){ giFOV[id] = min(giFOV[id]+1, iMin); setFOV(id, giFOV[id]); } } zoom_in(id){ new iMax = get_pcvar_num(gcvarMaxZoom); if(giFOV[id] > iMax){ giFOV[id] = max(giFOV[id]-1, iMax); setFOV(id, giFOV[id]); } }
IP: ts3.cserwerek.pl
#3
Napisano 17.01.2010 00:28
dzięki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych