Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

tworzenie itemow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 hjielouł

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:jelenia gora
Offline

Napisano 05.01.2010 15:03

wiec tak chcialem cos tam potworzyc i mam pytanie (przeczytalem wiekszosc tematow do 4 strony i nie znalazlem odpowiedzi^^)

1.zeby tworzyc item wystarczy to robic w
public award_item(id, itemnum)
czy tez w EFFECTS trzeba ?

na start probowalem odtworzyc item, ktory widzialem na jakims diablomodzie
case x:
{
player_item_name[id] = "Ostatnie rzyczenie"
player_item_id[id] = rannum
player_b_explode[id] = 150
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Kiedy zginiesz wybuchasz zabijajac wszystkich dookola.",player_item_name[id])
}
teoretycznie ma on wybuchac gdy zginiesz i brac dookola wszystkich na hita, jednak nie mam pojecia jak to zrobic xP moze ktos mi podac ta komende lub wytlumaczyc jak to zrobic?
w ogoloe rpzydaly by mi sie wszystkie podstawowe komendy typu
player_b_explode[id] =
player_b_vampire[id] =
player_b_damage[id] =
moze jest to gdzies zpisane z krotkim opisem dzialania^^

i tak przy okazji jak zrobic item, zeby byla szansa 1/5-/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi?
  • +
  • -
  • 0

#2 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 05.01.2010 15:31

Jeśli chcesz by zabijał wszystkich w promieniu xx wpisz pod EFFECTS ( nie wiem czy dobry kod podaję ):
public add_bonus_explode2(id)
{
	if (player_b_explode2[id] > 0)
	{
		
		new origin[3] 
		get_user_origin(id,origin) 
		explode(origin,id,0)
		
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
				continue	
			
			new origin1[3]
			get_user_origin(a,origin1) 
			
			if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode2[id] + player_intelligence[id]*2)
			{
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")	
			}
		}
	}
}

Potem w:
DoDamage(iTargetID, iShooterID, iDamage/*, iDamageCause, bIsWeaponID = false, iHeadShot = 0*/)

oraz w:
public DeathMsg
pod player_b_explode[id] wpisz player_b_explode2[id]

Resztę robisz już tak jak z innymi "komendami" czyli dodajesz new itd.

Nie podałeś jaką wersje diablo edytujesz, ja przedstawiłem Ci wersję pod 5.8d, nie wiem czy w 5.9l się coś różni.

Co do "opisu komend" to pomoże Ci public iteminfo(id)

Jeszcze co do twojego 1. pytania to o ile korzystasz z dostępnych już funkcji to nie dodajesz do EFFECTS nic.

PS. nie "rzyczenie" tylko "życzenie"

Użytkownik Magiik edytował ten post 05.01.2010 15:32

  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#3 hjielouł

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:jelenia gora
Offline

Napisano 05.01.2010 17:43

mam wersje 5.9l.

jak sprawdzic czy item dziala xP? i jak zrobic by byl tylko 1 item? wykasowalem wszystko z case i zostawilem tylko meekstone pod 1, tam wyzej tez zmienilem i nadal normalne itemy lecialy

/e:

public award_item(id, itemnum)
{
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = 1

new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15

new rf = random_num(1,25-maxfind)

if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED

if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}

//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
switch(rannum)
{

case 1:
{
player_item_name[id] = "Meekstone"
player_item_id[id] = rannum
player_b_meekstone[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])
}


}
BoostRing(id)


return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik hjielouł edytował ten post 05.01.2010 17:54

  • +
  • -
  • 0

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.01.2010 20:05

eeee... moze skomplikuj na amxx?o_O
  • +
  • -
  • 0

#5 hjielouł

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:jelenia gora
Offline

Napisano 05.01.2010 21:06

proszę jeszcze o wskazanie miejsca odpowiedzialnego za dmg z kuszy

register_cvar("diablo_arrow","120.0")
register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")
register_cvar("diablo_arrow_speed","1500")

jest to to?
  • +
  • -
  • 0

#6 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.01.2010 21:14

tak, ale nie zmieniaj tego w .sma .. tylko w amxx.cfg i na serwerze
  • +
  • -
  • 0

#7 hjielouł

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:jelenia gora
Offline

Napisano 05.01.2010 21:28

to jeszcze musze sie dowiedziec jak zrobic by tylko 1 item byl xP

btw mozna o takie rzeczy na shouboxie pytac?

/e:

register_cvar("diablo_arrow_multi","2.0")

to jest ile dodaje dmg *int?

Użytkownik hjielouł edytował ten post 05.01.2010 21:39

  • +
  • -
  • 0

#8 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.01.2010 13:40

zostaw 1 item tylko.. potem przez amxx.pl/kompilator skomplikuj na amxx i wrzuc na serwer?;E
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych