Witam, poszukuje pluginu na dr zeby kazdy widzial co kazdy pisze tzn zeby martwy widzial co pisze zywy i na odwrot za odpowiedz bedzie + pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
szukam pluginu
Temat rozp. neroo, 04.01.2010 17:29
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.01.2010 17:29
#2
Napisano 04.01.2010 17:56
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> new count[32][32] new g_voice_status[2] public catch_say(id) { new reciever = read_data(0) new sender = read_data(1) new message[151] new channel[151] new sender_name[32] if (is_running("czero")||is_running("cstrike")) { read_data(2,channel,150) read_data(4,message,150) get_user_name(sender, sender_name, 31) } else { read_data(2,message,150) } count[sender][reciever] = 1 if (sender == reciever) { new player_count = get_playersnum() new players[32] get_players(players, player_count, "c") for (new i = 0; i < player_count; i++) { if (get_user_flags(players[i]) & ADMIN_USER) { if (count[sender][players[i]] != 1) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},players[i]) write_byte(sender) if (is_running("czero")||is_running("cstrike")) { write_string(channel) write_string(sender_name) } write_string(message) message_end() } } count[sender][players[i]] = 0 } } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init(){ register_plugin("AdminListen","2.3x","/dev/ urandom") register_srvcmd("amx_adminlisten_voice","voice_status") register_event("SayText","catch_say","b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_modules(){ require_module("engine") } // ********************* // VoiceComm Stuff // ********************* public client_infochanged(id) { if ((get_user_flags(id) & ADMIN_USER) && equal(g_voice_status,"1")) set_speak(id, 4) } public client_connect(id) { if ((get_user_flags(id) & ADMIN_USER) && equal(g_voice_status,"1")) set_speak(id, 4) } public voice_status(){ read_argv(1,g_voice_status,1) new player_count = get_playersnum() new players[32] //Player IDs get_players(players, player_count, "c") for (new i = 0; i < player_count; i++) { if ((get_user_flags(players[i]) & ADMIN_USER)){ if (equal(g_voice_status,"0")) set_speak(players[i], 0) if (equal(g_voice_status,"1")) set_speak(players[i], 4) } } }
Zobacz. Kod jest z admin listen .. sprawdź czy działa dla wszystkich.
#3
Napisano 04.01.2010 18:23
Masz plusik. zaraz sprawdze czy dziala.
a mam pytanie nie chce zakladac osobnego tematu.
Dlaczego mi sie serwer crashuje jak wlacze mapy takie jak :
deathrun_gamerfun
deathrun_gamerfun2
deathrun_bugmeifyoucan_final
deathrun_4life_rmk
deathrun_tropic ?
edit sprawdzilem i nie dziala:O
a mam pytanie nie chce zakladac osobnego tematu.
Dlaczego mi sie serwer crashuje jak wlacze mapy takie jak :
deathrun_gamerfun
deathrun_gamerfun2
deathrun_bugmeifyoucan_final
deathrun_4life_rmk
deathrun_tropic ?
edit sprawdzilem i nie dziala:O
Użytkownik neroo edytował ten post 04.01.2010 18:53
#4
Napisano 04.01.2010 18:53
Sprawdź co pisze w konsoli serwera po crashu .
#5
Napisano 04.01.2010 21:15
L 01/04/2010 - 00:05:29: -------- Mapchange to deathrun_gamerfun2--------
L 01/04/2010 - 00:05:40: -------- Mapchange to de_dust2 --------
o tak jest ;x i nie wiem ocb w ogóle. I w ogóle ustawilem zeby po crashu byl extreme w poleceniu wpisalem map deathrun_extreme a tu nadal dd2
L 01/04/2010 - 00:05:40: -------- Mapchange to de_dust2 --------
o tak jest ;x i nie wiem ocb w ogóle. I w ogóle ustawilem zeby po crashu byl extreme w poleceniu wpisalem map deathrun_extreme a tu nadal dd2
#6
Napisano 05.01.2010 20:09
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany. Jak masz inny to załóż nowy temat.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany. Jak masz inny to załóż nowy temat.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych