Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie kodu lini Anty Rush

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 03.01.2010 14:17

Witam

Niżej przedstawię kod, jest to wycinek z Anty Rush 2.6 Alfa, otóż chciałbym, by te linie nie migały oraz miały kolor żółty ( jak by był ktoś miły powiedzieć mi, gdzie zmienia się kolor lini, bym mógł je zmienić w każdym momencie )

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////                 M_Antirusher Draw Lines                /////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

public FX_Line(start[3], stop[3], color[3], brightness, id) {
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id) 
	
	write_byte( TE_BEAMPOINTS ) 
	
	write_coord(start[0]) 
	write_coord(start[1])
	write_coord(start[2])
	
	write_coord(stop[0])
	write_coord(stop[1])
	write_coord(stop[2])
	
	write_short( spr_dot )
	
	write_byte( 1 )	// framestart 
	write_byte( 1 )	// framerate 
	write_byte( 4 )	// life in 0.1's 
	write_byte( 5 )	// width
	write_byte( 0 ) 	// noise 
	
	write_byte( color[0] )   // r, g, b 
	write_byte( color[1] )   // r, g, b 
	write_byte( color[2] )   // r, g, b 
	
	write_byte( brightness )  	// brightness 
	write_byte( 0 )   	// speed 
	
	message_end() 
}

public DrawLine(x1, y1, z1, x2, y2, z2, color[3],id) {
	new start[3]
	new stop[3]
	
	start[0] = ( x1 )
	start[1] = ( y1 )
	start[2] = ( z1 )
	
	stop[0] = ( x2 )
	stop[1] = ( y2 )
	stop[2] = ( z2 )

	FX_Line(start, stop, color, 200, id)
}

public ar_zone(zone_num,id){
	new start[3],stop[3]
	new xyz=0
	if(zone_editing==zone_num) xyz=1
	
	zone_num=(zone_num-1)*6

	start[0]= map_cors_edit[0+zone_num]
	start[1]= map_cors_edit[2+zone_num]
	start[2]= map_cors_edit[4+zone_num]
	
	stop[0]= map_cors_edit[1+zone_num]
	stop[1]= map_cors_edit[3+zone_num]
	stop[2]= map_cors_edit[5+zone_num]
	
	ShowZoneBox(start, stop, id,xyz)
}

public ShowZoneBox(mins[3], maxs[3], id,xyz) {
		
	DrawLine(maxs[0], maxs[1], maxs[2], mins[0], maxs[1], maxs[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(maxs[0], maxs[1], maxs[2], maxs[0], mins[1], maxs[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(maxs[0], maxs[1], maxs[2], maxs[0], maxs[1], mins[2], zone_color_aktiv, id)

	DrawLine(mins[0], mins[1], mins[2], maxs[0], mins[1], mins[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(mins[0], mins[1], mins[2], mins[0], maxs[1], mins[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(mins[0], mins[1], mins[2], mins[0], mins[1], maxs[2], zone_color_aktiv, id)

	DrawLine(mins[0], maxs[1], maxs[2], mins[0], maxs[1], mins[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(mins[0], maxs[1], mins[2], maxs[0], maxs[1], mins[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(maxs[0], maxs[1], mins[2], maxs[0], mins[1], mins[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(maxs[0], mins[1], mins[2], maxs[0], mins[1], maxs[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(maxs[0], mins[1], maxs[2], mins[0], mins[1], maxs[2], zone_color_aktiv, id)
	DrawLine(mins[0], mins[1], maxs[2], mins[0], maxs[1], maxs[2], zone_color_aktiv, id)
	
	if((xyz==1)&&(editign==1)){
		if(zone_coords_num==0){
			DrawLine(maxs[0], maxs[1], maxs[2], maxs[0], mins[1], mins[2], zone_color_yellow, id)
			DrawLine(maxs[0], maxs[1], mins[2], maxs[0], mins[1], maxs[2], zone_color_yellow, id)
			DrawLine(mins[0], maxs[1], maxs[2], mins[0], mins[1], mins[2], zone_color_red, id)
			DrawLine(mins[0], maxs[1], mins[2], mins[0], mins[1], maxs[2], zone_color_red, id)
		}
		else if( zone_coords_num==1){
			DrawLine(mins[0], mins[1], mins[2], maxs[0], mins[1], maxs[2], zone_color_red, id)
			DrawLine(maxs[0], mins[1], mins[2], mins[0], mins[1], maxs[2], zone_color_red, id)
			DrawLine(mins[0], maxs[1], mins[2], maxs[0], maxs[1], maxs[2], zone_color_yellow, id)
			DrawLine(maxs[0], maxs[1], mins[2], mins[0], maxs[1], maxs[2], zone_color_yellow, id)
		}
		else{
			DrawLine(maxs[0], maxs[1], maxs[2], mins[0], mins[1], maxs[2], zone_color_yellow, id)
			DrawLine(maxs[0], mins[1], maxs[2], mins[0], maxs[1], maxs[2], zone_color_yellow, id)
			DrawLine(maxs[0], maxs[1], mins[2], mins[0], mins[1], mins[2], zone_color_red, id)
			DrawLine(maxs[0], mins[1], mins[2], mins[0], maxs[1], mins[2], zone_color_red, id)
		}
	}
}

public show_all_zones(){
	new num=1
	while(num<=zones_edit){
		ar_zone(num,map_editor)
		num++
	}
	if(zone_editing>0){
		new origins[3], origins2[3]
		get_user_origin(map_editor,origins)
		new Float: range_line
		new Float: range_origins[6]
		for(new i=0;i<6;i++) range_origins[i] = (map_cors_edit[i+6*(zone_editing-1)])*1.0
		range_line= floatsqroot(((range_origins[1]-range_origins[0])/2.0-origins[0])*((range_origins[1]-range_origins[0])/2.0-origins[0])+((range_origins[3]-range_origins[2])/2.0-origins[1])*((range_origins[3]-range_origins[2])/2.0-origins[1])+((range_origins[5]-range_origins[4])/2.0-origins[2])*((range_origins[5]-range_origins[4])/2.0-origins[2]))
		if(range_line>20000) for(new i=0;i<3;i++){
			origins2[i]=((map_cors_edit[i*2+6*(zone_editing-1)] + map_cors_edit[i*2+1+6*(zone_editing-1)])/2)/6
		}
		else if(range_line>15000) for(new i=0;i<3;i++){
			origins2[i]=((map_cors_edit[i*2+6*(zone_editing-1)] + map_cors_edit[i*2+1+6*(zone_editing-1)])/2)/5
		}
		else if(range_line>10000) for(new i=0;i<3;i++){
			origins2[i]=((map_cors_edit[i*2+6*(zone_editing-1)] + map_cors_edit[i*2+1+6*(zone_editing-1)])/2)/3
		}
		else for(new i=0;i<3;i++){
			origins2[i]=((map_cors_edit[i*2+6*(zone_editing-1)] + map_cors_edit[i*2+1+6*(zone_editing-1)])/2)
		}
		FX_Line(origins, origins2, zone_color_red,200,map_editor)
	}
}

public zone_warn(id,zone,direction,origins[3]){
	new start[3],stop[3]
	start[2]=origins[2]-110
	stop[2]=origins[2]-110
	
	switch(direction){
		case 0:{
			start[0]=map_cors_origin[zone*6]+5
			stop[0]=map_cors_origin[zone*6]+5
			start[1]=map_cors_origin[zone*6+2]
			stop[1]=map_cors_origin[zone*6+3]
		}
		case 1:{
			start[0]=map_cors_origin[zone*6+1]-5
			stop[0]=map_cors_origin[zone*6+1]-5
			start[1]=map_cors_origin[zone*6+2]
			stop[1]=map_cors_origin[zone*6+3]
		}
		case 2:{
			start[0]=map_cors_origin[zone*6+0]
			stop[0]=map_cors_origin[zone*6+1]
			start[1]=map_cors_origin[zone*6+2]+5
			stop[1]=map_cors_origin[zone*6+2]+5
		}
		case 3:{
			start[0]=map_cors_origin[zone*6+0]
			stop[0]=map_cors_origin[zone*6+1]
			start[1]=map_cors_origin[zone*6+3]-5
			stop[1]=map_cors_origin[zone*6+3]-5
		}
	}
	for(new i=0;i<9;i++){
		start[2]+=30
		stop[2]+=30
		FX_Line(start, stop, zone_color_red, 60, id)
	}
}


Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 14:19

Edycja linii stref rashu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.01.2010 14:26

write_byte( 4 )	// life in 0.1's

Nie widze jaki jest opoznienie miedzy mrugnieciami, wiec zwiekszaj az bedzie ciagle sie swiecic :F
  • +
  • -
  • 1

#4 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 03.01.2010 15:41

Dzięki wam wielkie za ekspresową i dobrą odpowiedź ;)

@Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#5 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.01.2010 15:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Wyjaśnione

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych