I w tym "Dzwiek przy uderzeniu" żeby było tak, że jak ciągle biją, to nie nowy dźwięk przy każdym strzale, tylko żeby się dokańczały.
Dobrze wytłumaczyłem??
Myślę że to nie jest dużo roboty
Dzięki z góry. Plusy gwarantowane
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.01.2010 07:19
Napisano 03.01.2010 11:22
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("Death Sound", "1.0", "Sn!ff3r")
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}
public hook_death()
{
new id = read_data(2)
new rand = random_num(0,2)
switch(rand)
{
case 0: emit_sound(id, CHAN_VOICE, "voi/pl/die3", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
case 1: emit_sound(id, CHAN_VOICE, "voi/pl/die4", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
case 2: emit_sound(id, CHAN_VOICE, "voi/pl/die5", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("voi/pl/die3.wav")
precache_sound("voi/pl/die4.wav")
precache_sound("voi/pl/die5.wav")
}
Czyli że nowy dźwięk dopiero po zakończeniu poprzedniego ?I w tym "Dzwiek przy uderzeniu" żeby było tak, że jak ciągle biją, to nie nowy dźwięk przy każdym strzale, tylko żeby się dokańczały.
Napisano 03.01.2010 15:08
SV_StartSound: voi/pl/die3 not precached (0)
Napisano 05.01.2010 19:44
Napisano 08.01.2010 20:13
Napisano 16.01.2010 23:39
Chyba najłatwiej było by połączyć oba te pluginy. Wtedy nie było by nakładania tylko leciałby ten pierwszy.Działa super, dzięki
Tylko przy zginięciu dwa dźwięki się nakładają(po jednym z obu pluginów). Da się to jakoś usunąć?
Jeszcze prośba. Do tego pluginu Dzwiek_po_smierci dorobiłbyś też że po zginięciu odtwarza losowy dźwięk ale od atakującego?
Napisano 17.01.2010 11:36
Napisano 17.01.2010 12:24
Napisano 17.01.2010 17:05
Napisano 17.01.2010 17:08
new kid = read_data(2)
new kid = read_data(1)
Napisano 17.01.2010 17:38
Napisano 18.01.2010 10:07
new const HE_SOUND_1[] = "misc/earring.wav"; // 10 sec.dźwięk to można albo zmienić:
{
client_cmd(id, "volume 0");
set_task(1.0, "volume_up_2", id);
}
public volume_up_1(id)
{
client_cmd(id, "volume 0");
set_task(0.01, "volume_up_2", id);
}
if (distance <= 5) set_task(0.5, "volume_up_1", id);
if (distance <= 5) set_task(0.5, "volume_up_2", id);
Napisano 18.01.2010 16:32
Napisano 18.01.2010 18:18
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych