Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raketen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Stargard Szczeciński
Offline

Napisano 02.01.2010 19:36

Witam otóż przerobiłem trochę klasy zombie i to wszystko i nie mogę skompilować pliku:
/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
	Feel free to modify their attributes to your liking.
	
	Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
	will be used for all players (by default, Szybkie Zombie).
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "Zycie++ Szybkosc++ Odrzut+++" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 2800
const zclass1_speed = 270
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.50

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Twardziel Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "Zycie+++ Speed- Odrzut--" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 4000
const zclass2_speed = 155
const Float:zclass2_gravity = 1.1
const Float:zclass2_knockback = 0.3

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Tight Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP++ Jump+ Odrzut+" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 2400
const zclass3_speed = 200
const Float:zclass3_gravity = 0.68
const Float:zclass3_knockback = 1.2

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Cerberus Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback+" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 1200
const zclass4_speed = 300
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 1.2

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Headcrab Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback+" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 500
const zclass5_speed = 25
const Float:zclass5_gravity = 0.48
const Float:zclass5_knockback = 0.89
const zclass5_infecthp = 100 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
	
	// Register all classes
	zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
	g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.01.2010 19:38

Zapewne nie masz zombieplague.inc w /includes/.
  • +
  • -
  • 0

#3 Raketen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Stargard Szczeciński
Offline

Napisano 02.01.2010 19:42

Co mają pliki includes do kompilacji plika sma? ;s

@down
zawsze jak kompilowałem to wpisywałem tylko kod sma i się elegancko robiło

błąd:
Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpWp7IJ2.sma(21) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague"

Compilation aborted.
1 Error.

Użytkownik Raketen edytował ten post 02.01.2010 19:47

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 19:45

Co mają pliki includes do kompilacji plika sma? ;s


To że są do nich wymagane ?
Pokaż jaki masz błąd.
  • +
  • -
  • 0

#5 Raketen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Stargard Szczeciński
Offline

Napisano 02.01.2010 19:51

zawsze jak kompilowałem to wpisywałem tylko kod sma i się elegancko robiło

błąd:
Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpWp7IJ2.sma(21) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague"

Compilation aborted.
1 Error.

Napisałem jeszcze raz bo możliwe że kolega nie widział że mu odpisałem ;s
  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.01.2010 19:57

cannot read from file: "zombieplague"

Czyli to co mówiłem :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Raketen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Stargard Szczeciński
Offline

Napisano 02.01.2010 19:59

No tak, fajnie ze powiedziałeś ze cos tam includes tylko co ja mam kurde zrobić omg-.-
  • +
  • -
  • 0

#8 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.01.2010 20:03

Do folderu /includes/ [czyli w tym folderze gdzie jest compile.exe i amxxpc.exe (? jakoś tak xD)] wrzucasz plik .inc od zombie, który jest standardowo w paczce jak się nie mylę. Później normalnie już się skompiluje. Oczywiście kompilacja lokalna :)

Użytkownik Ortega edytował ten post 02.01.2010 20:04

  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 20:05

DODAJ PLIK zombieplague.inc DO scripting/includes/
Możesz to skompilować TYLKO LOKALNIE
  • +
  • -
  • 0

#10 Raketen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Stargard Szczeciński
Offline

Napisano 02.01.2010 20:07

Ale ja kompiluje tutaj zawsze Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator możecie podać link do jakiegoś kompilatora
  • +
  • -
  • 0

#11 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.01.2010 20:09

Czytanie ze zrozumieniem :> TYLKO LOKALNIE TJ. NA HDD.
  • +
  • -
  • 0

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 22:07

Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#13 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 03.01.2010 14:06

Zle zmieniłes notatke sma i nie może skompilować ....
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych