Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przechwycenie i zmian dżwięku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2010 19:40

próbowałem to zrobić tak:
public FwdEmitSound(entity,channel,sound[]){
	if(is_user_connected(entity)){
		if(get_user_weapon(entity) == 29){
			switch(jaka_klasa[entity]){
				case 1:
				{
					if(equali(sound,"weapons/knife_hit1.wav", 32)){
						sound[] = "metin/wojownik/knife_hit1.wav";
						return FMRES_HANDLED;
					}
ale to nie działa
dostaje takie błędy
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1291
Warning: Expression has no effect on line 1291

@edit temat do zamknięcia wiem co już robić :P

Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.01.2010 19:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych