Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deagles' Map Management 3.23 Jeden Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 28.12.2009 21:40

Używam tego pluginu:
Deagles' Map Management 3.23 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Jak ustawić żeby plugin poczekal ze zmiana mapy aż wszyscy gracze zginą, a nie w trakcie gry przeerywa i zmienia się mapa :)

Z góry dzięki

#2 Batonik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.12.2009 23:49

Hmm wydaje mi się że ta:

enforce_timelimit 1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu.

Lub jeżeli to nie zadziała to możliwe jest że plugin nie ma wbudowanej takiej funkcji.

//edit 2

W starszej wersji, której używam czyli deagsmapmanage230b bez cvarów jest ustawione, że czeka aż runda skończy

Użytkownik Batonik edytował ten post 28.12.2009 23:54

  • +
  • -
  • 0

#3 Makus

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:175
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 29.12.2009 00:06

#include <amxmodx>

new g_IsLastRound = 0
new g_OldTimelimit=0

#define TASK_ID_CHECKFORMAPEND 241
#define TASK_ID_DELAYMAPCHANGE 242

public plugin_init()
{
register_plugin("Allow round finish", "1.0.2" ,"EKS & Sn!ff3r")

register_event("SendAudio","Event_EndRound","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
set_task(15.0,"Task_MapEnd",TASK_ID_CHECKFORMAPEND,_,_,"d",1)
}

public Task_MapEnd()
{
if(get_playersnum())
{
g_IsLastRound = 1
g_OldTimelimit = get_cvar_num("mp_timelimit")
new nextmap[33]
get_cvar_string("amx_nextmap",nextmap,32)
server_cmd("mp_timelimit 0")
client_print(0,print_chat,"Czas mapy juz minal, zmiana mapy na %s po tej rundzie.",nextmap)
}
}
public Event_EndRound()
{
if(g_IsLastRound == 1)
{
client_print(0,print_chat,"Runda zakonczona, zmiana mapy w ciagu 5 sekund.")
set_task(5.0,"Task_DelayMapEnd",TASK_ID_DELAYMAPCHANGE,_,_,"a",1)
}
}
public server_changelevel(map[])
{
if(g_IsLastRound == 1)
Task_DelayMapEnd()
}
public Task_DelayMapEnd()
{
remove_task(TASK_ID_DELAYMAPCHANGE)
g_IsLastRound = 0
if(get_cvar_num("mp_timelimit") == 0)
server_cmd("mp_timelimit %d",g_OldTimelimit)
}



Kończy runde, gdy wszyscy zginą.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych