Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Deagles' Map Management 3.23 Jeden Problem
#1
Napisano 28.12.2009 21:40
Deagles' Map Management 3.23 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak ustawić żeby plugin poczekal ze zmiana mapy aż wszyscy gracze zginą, a nie w trakcie gry przeerywa i zmienia się mapa
Z góry dzięki
#2
Napisano 28.12.2009 23:49
enforce_timelimit 1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu.
Lub jeżeli to nie zadziała to możliwe jest że plugin nie ma wbudowanej takiej funkcji.
//edit 2
W starszej wersji, której używam czyli deagsmapmanage230b bez cvarów jest ustawione, że czeka aż runda skończy
Użytkownik Batonik edytował ten post 28.12.2009 23:54
#3
Napisano 29.12.2009 00:06
#include <amxmodx>
new g_IsLastRound = 0
new g_OldTimelimit=0
#define TASK_ID_CHECKFORMAPEND 241
#define TASK_ID_DELAYMAPCHANGE 242
public plugin_init()
{
register_plugin("Allow round finish", "1.0.2" ,"EKS & Sn!ff3r")
register_event("SendAudio","Event_EndRound","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
set_task(15.0,"Task_MapEnd",TASK_ID_CHECKFORMAPEND,_,_,"d",1)
}
public Task_MapEnd()
{
if(get_playersnum())
{
g_IsLastRound = 1
g_OldTimelimit = get_cvar_num("mp_timelimit")
new nextmap[33]
get_cvar_string("amx_nextmap",nextmap,32)
server_cmd("mp_timelimit 0")
client_print(0,print_chat,"Czas mapy juz minal, zmiana mapy na %s po tej rundzie.",nextmap)
}
}
public Event_EndRound()
{
if(g_IsLastRound == 1)
{
client_print(0,print_chat,"Runda zakonczona, zmiana mapy w ciagu 5 sekund.")
set_task(5.0,"Task_DelayMapEnd",TASK_ID_DELAYMAPCHANGE,_,_,"a",1)
}
}
public server_changelevel(map[])
{
if(g_IsLastRound == 1)
Task_DelayMapEnd()
}
public Task_DelayMapEnd()
{
remove_task(TASK_ID_DELAYMAPCHANGE)
g_IsLastRound = 0
if(get_cvar_num("mp_timelimit") == 0)
server_cmd("mp_timelimit %d",g_OldTimelimit)
}
Kończy runde, gdy wszyscy zginą.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych