Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomb Sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kojot06

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:przemko.
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 25.12.2009 15:45

mam taki plugin i ma odtwarzac trzy muzyczki 10s przed wybuchem bomby raz jedna muzyka raz druga i trzecia. Ale odtwarza mi za pierwszym razem tylk jedna a potem juz w ogole nic co jest grane?

//
//Counter-Strike.net.pl - zapraszamy!
//
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds by Simivar"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI&Simivar"

public bomb_exploding () {
    new losowo = random_num(0,2)
   
    switch(losowo) {
        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba.mp3")
        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba1.mp3")
        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba2.mp3")
    }
}
#define czas 10
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.mp3")
precache_sound("misc/bomba1.mp3")
precache_sound("misc/bomba2.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych