Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Runda I Muzyka
#1
Napisano 22.12.2009 12:46
1. na niekończącą się rundę (Dla serwerów z deathmatchem)
2. który pozwoli , aby muzyka leciała przez całą mapę (i przez okres trwania rundy)
#2
Napisano 22.12.2009 12:54
poszukuję dwóch pluginów.
1. na niekończącą się rundę (Dla serwerów z deathmatchem)
2. który pozwoli , aby muzyka leciała przez całą mapę (i przez okres trwania rundy)
1
mp_timelimit 0
Nie pomaga ?
#3
Napisano 22.12.2009 12:55
#4
Napisano 22.12.2009 12:59
mp_roundtime 0
#5
Napisano 22.12.2009 13:05
#6
Napisano 22.12.2009 13:15
Skorzystaj sobie z FakeBota może zadziała..
#7
Napisano 22.12.2009 13:23
#8
Napisano 22.12.2009 13:23
Skorzystaj sobie z FakeBota może zadziała..
Z czytaniem też masz problemy.
Może czas zrezygnować z serwera skoro nawet podstaw się nie umie ;]
#9
Napisano 22.12.2009 13:36
a mógłby ktoś podać link do tego fakebota i co on robi? bo jedyne co znalazłem, to boty na spetcie i nie wiem co one miałby mi pomóc.
#10
Napisano 22.12.2009 13:48
#11
Napisano 22.12.2009 14:08
2. dzięki
#12
Napisano 23.12.2009 11:28
/* TimeLimit Fix Plugin fix timeleft to avoid Game Commencing reset. Cvars mp_timelimit_fix <Float:time> - timelimit mp_timelimit_restart <1|0> - if 1, reset mp_timelimit on sv_restart(round) */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "TimeLimit Fix" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "R3X" new fStart; new Float:fStartTL; new gcvarTimeLeft; new gcvarRes; new bool:gbComm=false; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); register_event( "TextMsg", "eventRestartRound", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); register_event("TextMsg", "eventGameComm", "a", "2&#Game_C") gcvarTimeLeft=register_cvar("mp_timelimit_fix","20"); gcvarRes=register_cvar("mp_timelimit_restart","0"); fStart=get_systime(); } public plugin_cfg(){ fStartTL=get_pcvar_float(gcvarTimeLeft); set_pcvar_float(gcvarTimeLeft, fStartTL); } public plugin_end() set_pcvar_float(gcvarTimeLeft, fStartTL); public eventRestartRound(){ if(get_pcvar_num(gcvarRes)) fStart=get_systime(); gbComm=true; } public eventRoundInit(){ if(gbComm){ new Float:fTL=fStartTL-(get_systime()-fStart)/60.0; client_print(0, print_console, "%d %.1f- %.1f = %.1f",get_systime()-fStart, fStartTL,(get_systime()-fStart)/60.0, fTL); set_cvar_float("mp_timelimit", fTL); gbComm=false; } } public eventGameComm() gbComm=true;
#13
Napisano 23.12.2009 12:21
chodzi o to, żeby nie było czasu rundy. jak w CSDM, że się można cały czas nawalać.
i szukam jeszcze pluginu, który pozawala od razu się zrespiać po dołączeniu do drużyny
#14
Napisano 23.12.2009 15:39
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych