#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Winter Environment" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Alka" #define STEP_DELAY 0.5 new const g_szBombModels[][] = { "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", "models/ch-m/frost_man.mdl", "models/ch-m/present1.mdl" }; new const g_szBombSounds[][] = { "ch-s/bmb_planted.wav", "ch-s/bmb_defused.wav", "ch-s/bmb_defuse_failure.wav" }; new const g_szStepSound[][] = { "player/pl_snow1.wav", "player/pl_snow2.wav", "player/pl_snow3.wav", "player/pl_snow4.wav", "player/pl_snow5.wav", "player/pl_snow6.wav" }; new g_iLedSprite; new Float:g_fNextStep[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0); register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow")); new i; for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) precache_sound(g_szBombSounds[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++) precache_sound(g_szStepSound[i]); g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); } public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public fwd_PlayerPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime(); if(g_fNextStep[id] < fGmTime) { if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id)) { set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999); engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY; } } return FMRES_IGNORED; } public logevent_BombPlanted() { emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombDefused() { client_cmd(0, "wait;stopsound"); emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombExploded() { emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) { if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) { if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } stock Float:is_user_outside(id) { new Float:vOrigin[3], Float:fDist; pev(id, pev_origin, vOrigin); fDist = vOrigin[2]; while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY) vOrigin[2] += 5.0; if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY) return (vOrigin[2] - fDist); return 0.0; } stock Float:fm_get_user_speed(id) { if(!is_user_connected(id)) return 0.0; static Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); fVelocity[2] = 0.0; return vector_length(fVelocity); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.12.2009 13:12
Plugin winter environment. Miło byłoby, gdyby podczas chodzenia na shift-cie nie było słychać odgłosów chodzenia po śniegu sma:
#3
Napisano 20.12.2009 13:55
Plugin jest bez odgłosu chodzenia po śniegu.
Ja chcę ten odgłos, ale tylko wtedy, kiedy biegnę. Kiedy skradam się ma go nie być.
Ja chcę ten odgłos, ale tylko wtedy, kiedy biegnę. Kiedy skradam się ma go nie być.
#4
Napisano 20.12.2009 15:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Winter Environment" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Alka" #define STEP_DELAY 0.5 new const g_szBombModels[][] = { "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", "models/ch-m/frost_man.mdl", "models/ch-m/present1.mdl" }; new const g_szBombSounds[][] = { "ch-s/bmb_planted.wav", "ch-s/bmb_defused.wav", "ch-s/bmb_defuse_failure.wav" }; new const g_szStepSound[][] = { "player/pl_snow1.wav", "player/pl_snow2.wav", "player/pl_snow3.wav", "player/pl_snow4.wav", "player/pl_snow5.wav", "player/pl_snow6.wav" }; new g_iLedSprite; new Float:g_fNextStep[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0); register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow")); new i; for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) precache_sound(g_szBombSounds[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++) precache_sound(g_szStepSound[i]); g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); } public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public fwd_PlayerPreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime(); if(g_fNextStep[id] < fGmTime) { if((get_user_maxspeed(id)*5)<(fm_get_user_speed(id)*9)) if((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id)) { set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999); engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY; } } return FMRES_IGNORED; } public logevent_BombPlanted() { emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombDefused() { client_cmd(0, "wait;stopsound"); emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombExploded() { emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) { if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) { if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } stock Float:is_user_outside(id) { new Float:vOrigin[3], Float:fDist; pev(id, pev_origin, vOrigin); fDist = vOrigin[2]; while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY) vOrigin[2] += 5.0; if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY) return (vOrigin[2] - fDist); return 0.0; } stock Float:fm_get_user_speed(id) { if(!is_user_connected(id)) return 0.0; static Float:fVelocity[3]; pev(id, pev_velocity, fVelocity); fVelocity[2] = 0.0; return vector_length(fVelocity); }
#5
Napisano 20.12.2009 19:23
Dzięki śliczne.
Do zamknięcia.
Do zamknięcia.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych